مقالات

ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی

ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی

در تولید انواع درب ضد سرقت از استراکچر و قفل های امنیتی  استفاده می شود. و ایمنی آن را نسبت به درب های معمولی  بالاتر می ‌برد ، که ایمنی یکی از ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی است.  این درب ها از روکش های مختلفی ساخته شده اند و همچنین زیبایی خاصی دارند. از آنجا که بیشترین تنوع در های ضد سرقت در درهایی است که از ام دی اف ساخته شده اند و روکش چوبی دارند این نوع درب ها بیشتر برای آپارتمان ها و یا محیط های سر بسته و داخل ساختمان استفاده می شود .

رویه ی ۹۵ درصد درب های ضد سرقت از جنس ام دی اف با روکش چوب و یا روکش های مصنوعی از قبیل لمینوکس یا پی وی سی میباشد .  اما در مقابل نور آفتاب و باران بسیار سریع حالت طبیعی خود را از دست میدهند. نور آفتاب به شدت رنگ را کمرنگ میکند و باران و آب باعث تورم روکش میشود. به همین دلیل برای حل این مشکل باید از نوع های دیگر درب ضد سرقت استفاده شود. درب ضد سرقت فلزی برای حل این مشکل در بازار موجود هستند.

خرید درب ضد سرقت فلزی

پیشنهاد میکنم اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت مقاوم در مقابل تاثیرات محیطی هستید سعی کنید درب ضد سرقت فلزی با رویه فلز ایرانی با رنگ الکترواستاتیک انتخاب کنید.  همچنین برای بالا بردن کیفیت ، بهتر است ضخامت رویه و ورق چهارچوب 1.5 میل باشد. لازم به ذکر است اگر رنگ الکترواستاتیک نباشد مقاومتی در مقابل نور خورشید ندارد .

تولید درب های فلزی ایرانی و با یراق آلات و قفل ترک می باشد . در کارگاه همواره کارشناسان ما در تولید نظارت دارند تا از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوند.

از این رو از بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک در تولید این محصولات استفاده می کند . در زیر نمونه محصولات درب ضد سرقت فلزی را می‌ توانید مشاهده نمایید.

درب ضد سرقت فلزی با درب ضد سرقت رویه فلز، نوعی از درب های ضد سرقت ام دی اف میباشد که با ورق فولادی ۱.۵ میلیمتر پوشانده میشود. این دربها مقاومت بیشتری در برابر باران و تابش مستقیم آفتاب دارند و بسیار در مناطقی که آب و هوای شرجی دارد مناسب است.

 ویژگی های درب ضد سرقت

بر روی درب ضد سرقت ترک اصل یک عدد چشمی و یک قفل شب بند نیز نصب شده است. و همین ویژگی هم یکی از ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی است .  سیستم قفل این نوع درب ‌ها به این صورت است که با چرخاندن کلید، 8  زبانه ی متحرک و ثابت به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب می‌شوند.

درب‌ ضد سرقت ترک دارای 3 کلید کارگری و 8 کلید اصلی کامپیوتری هستند؛ در هنگام ساخت‌ و ساز ساختمان ها می ‌توان از کلید کارگری به جای کلیدهای اصلی قفل ‌ها استفاده کرد. همچنین، درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند است که روزت‌ هایی از جنس الماس دارد و امکان سوراخ کردن آن با دریل وجود ندارد.

ویژگی درب ضد سرقت ترک

 درب‌ ضد سرقت ترک عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند و در برابر فشار و برش مقاوم  می ‌باشند. این درب ‌ها هنگام زلزله و آتش ‌سوزی محکم بوده و دارای اسکلت فلزی مستحکم شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی ‌متر با رنگ و طرح چوب طبیعی هستند که بین آنها لایه پلی ‌اورتان فشرده تزریق شده است.

رویه درب ضد سرقت

در رویه درب ضد سرقت ترک، MDF به ضخامت 8 تا 10 میلی‌ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد که از روکش ‌های PVC یا چوب طبیعی با طرح‌ های متنوع ساخته می‌شوند. چهارچوب درب ضد سرقت بیشتر مواقع از ورق فلزی 2 میلی‌ متری فرم داده شده، ساخته می‌شود.  رویه محکم از ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی است .

کلیه قسمت ‌های فلزی درب توسط رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی می‌ گردد.  همچنین دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درز گیر برای جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است.

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد. و او هم قطعا ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی را دارد .  و همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند .

درب ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی محکم هستند  و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی می باشد که از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .

چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و عرض ۷ سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

امنیت یکی از نیازهای ضروری و بسیار مهم انسان ‌هاست. ما برای به دست آوردن امنیت در حوزه ‌های گوناگون، هزینه‌ های متفاوتی را متحمل میشویم. یکی از ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی امنیت محل سکونت  در مقابل سرقت و… است. و یکی از این موارد بسیار مهم است.

با گسترش روز به روز وسایل خانه و محل کار و وجود وسایل، اسناد و… ارزشمند در این مکان‌ ها، این مسئله مهم تر شده است. در اینجاست که درب ضد سرقت به عنوان ابزاری برای افزایش امنیت فضاهای مختلف مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.

فروش درب ضد سرقت

درب ضد سرقت انواع گوناگونی دارند؛ اما همه آنها در هدف ساخت مشترک هستند. درب‌ ضد سرقت با بهره بردن از بدنه های چند لایه و مستحکم و همچنین قفل های پیچیده تر، فضایی امن تر را برای شما فراهم می‌کنند ، و این موضوع امنیت فروش درب ضد سرقت را راحت تر میکند . درب ضد سرقت با توجه به ویژگی ‌های فنی خاص خود و مواد اولیه به کار رفته در آنها، از اطمینان بسیار بالاتری در مقایسه به درب های معمولی برخوردار هستند. البته این به منزله اطمینان صد درصدی این درب ها نیست؛ اما امنیت و مقاومت آنها در برابر انواع خطرات و فشارها و… بسیار بیشتر از درب های معمولی خواهد بود.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که انواع درب ضد سرقت نیز بر اساس  ویژگی ‌های مختلف دارای تفاوت‌ های کیفیت با یک‌ دیگر هستند؛ که باعث فروش درب ضد سرقت میشود .

همچنین تفاوت در قیمت و تغییر در میزان اطمینان بخش بودن آنها باعث تفاوت در فروش درب ضد سرقت می‌شود.  بنابراین بسیار مهم است که هنگام انتخاب درب ضد سرقت ، بر اساس نیازهای خود، دست به انتخاب بزنید.

قیمت درب ضد سرقت بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین درب ضد سرقت فلزی یا هر نوع درب ضد سرقت دیگری می باشد . یک درب ضد سرقت با کیفیت، خیال شما را هنگام ترک خانه و دفتر کار راحت میکند و اطمینان می‌ دهد که امنیت وسایل خانه شما در برابر سرقت، با بیشترین توان ممکن حفظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *