مقالات

خصوصیات درب ضد سرقت ترکیه

خصوصیات درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه اصل – ما امروز میخواهیم درباره انواع درب ضد سرقت و درب ضد سرقت ترک اصل با صحبت کنیم و خصوصیات در ب ضد سرقت را به شما بگویم.

منظور ازدرب ضد سرقت چیست همانطور که این درب ها از نامش پیداست باعث میشود که از ورود سارقین به منازل جلوگیری کند و باعث میشود که سارقین دیگر نتوانند از دستکاری و اهرم انداختن در کنار درب استفاده کنند و صدمه ای به درب ها بزنند. این درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی استحکام بیشتری دارند اما این موضوع به تنهایی نمیتواند در مقابل سارقین کارساز باشد.باید از درب های آکاردئونی هم استفاده نمود. درب های ضد سرقت باید از استاندارهای جهانی که در تمام کشورهای دنیا موجود است استفاده کنند تا بتوانند بهترین نوع درب ضد سرقت درست کنند.

خصوصیات درب ضد سرقت ترکیه اصل

همانطور که گفته شد درب های ضد سرقت ترک اصل از استانداردهای خاصی نسبت به درب های معمولی برخوردارهستند ومیخواهیم خصوصیات و ویژگی انها رو به شما توضیح دهیم.

1.در درب های معمولی از هیچ فلزی استفاده نشده است اما در درب های ضد سرقت اصل از یک فلز بسیار محکمی استفاده شده است که باعث میشود از ورود سارقین جلوگیری شود.

2.درب های معمولی عایق صدا نیستند و صدا از آن ها عبور میکند ولی در درب های ضد سرقت عایق صدا هستند و صدا از آن ها عبور میکند.

3.درب ضد سرقت ترکیه عایق حرارت هستند و از سنگ پشم نسور در ساخت ان ها استفاده میشود اما نا گفته نماند که اگر این درب ها طبق استاندارد ایمنی نباشد باعث میشود که اتشنشانان درهنگام ورود دچار مشکل شوند و جان شما به خطر بیفتد ولی درب های معمولی از جنش چوب و ام دی اف هستند و عایق حرارات هستند و زود دچار آتش سوزی میشوند.

4.درب های معمولی قابلیت اهرم کردن را دارند و با اهرم کردن درب میتوان آن را از جا در اورد اما درب های ضد سرقت پس از نصب در چارچوب درب دیگر قابلیت اهرم کردن را ندارند.

5.درب ضد سرقت ترکیه اصل ضد آب میباشند ولی درب های معمولی پس از چند بار اب خوردن به ان ها در طی سال باد کرده و خاصیت خود را از دست میدهند.

6.درب های معمولی باعث ورود گرد و غبار به داخل منزل میشوند و باعث میشود که اتلاف انرژی هم زیاد شود اما در درب ضد سرقت ترکیه اصل چنین ماجرایی وجود ندارد ودلیل آنهم این مورد است که درب های ضد سرقت از نواری دور درب استفاده میکنند که باعث میشود گرد و غبار وارد منزل نشود و از اتلاف انرژی جلو گیری میکند.

توضیحی درباره کرال درب

این موارد تنها چند نمونه از خصوصیات درب ضد سرقت می باشند که به شما توضیح دادیم تا با ویژگی درب ضد سرقت ترک آشنا شوید. اگر شما دوستان عزیز قصد خریدن درب ضد سرقت را دارید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید درب های ضد سرقت از اصالت کالای ترک و یا درب ضد سرقت ایرانی با مشاوره توسط کارشناسان فروش کرال درب اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *