مقالات

مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی

مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی

اگر قصد دارید برای خانه تان درب ضد سرقت تهیه کنید اما از دانش کافی برای تمیز دادن درب ضد سرقت ترک از درب ضد سرقت ایرانی ندارید و به دنبال مشاوری می گردید که تمامی اطلاعات کاربردی را  در عین رایگان بودن در اختیارتان قرار دهد جای درستی را برای این کار انتخاب کرده اید. در این مقاله  موضوع مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی مورد بحث قرار می گیرد پس در ادامه با من همراه باشید که شما با اطلاعات کاملا کاربردی بمباران کنیم.

درب ضد سرقت چیست؟

برای آن که بتوانید اطلاعات موجود رد این مطلب را درک کنید نخست باید بدانید که درب ضد سرقت چیست؟ درب ضد سرقت یکی از انواع درب است که برای مصارف مختلفی به کار برده می شود از جمله برای لابی هتل ها برای اتاق های کمفرانس، مطب ها و غیره که مهم ترین کاربرد آن، درب ورودی آپارتمان است که به طبقه هنکف محدود می شود. همانطورکه از نامش پیداست این درب مقاومت زیادی در مقابل سارقان و افرادی که قصد ورود به آپارتمان را دارند دارد که برای داشتن این خاصیت باید همزمان خاصیت های ضد رطوبت و ضد حرارت را هم داشته باشد. از آن جایی که این درب ضد سرقت است پس می توان با خیالی آسوده امنیت اموالتان را به آن بسپارید.

مدل های موجود درب ضد سرقت لمینت و … در ایران

نمی توان به یکباره به سراغ موضوع مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی رفت، ابتدا برای آنکه بتوانیم به موضوع اصلی بپردازیم باید بدانیم که چه مدل هایی از درب ضد سرقت چه لمینت و چه معمولی در بازار ایران موجود است. در بازار ایران سه مدل مرجع درب ضد سرقت وجود دارد که عبارت اند از: درب ضد سرقت ترکیه، درب ضد سرقت ایرانی و چینی، و به این دلیل که درب های ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران علاوه بر داشتن کیفیت پایین، قیمت مناسبی هم ندارند، پس از توضیحات بیشتر درباره آن خودداری می کنیم. تا اینجا متوجه شدیم که از بین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران فقط درب ضد سرقت ترکیه و ایران است که ارزش خرید دارند که در ادامه همین مطلب به شورت کامل به بیان تفاوت های میان آن ها خواهیم پرداخت.

تفاوت های درب ضد سرقت ترکیه و ایران

برای مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی باید بدانید که درب های ساخت کشور ایران با ترکیه تفاوت چندانی ندارند اما می توان باز هم سخت گیرانه عمل کرد و تمام جزئیات را برای حاصل کردن اطمینان کامل بررسی نمود.

اختلاف وزن درب های ساخت ترکیه و ایران

در مبحث مقایسه وزن این درب ها نمی توان کانور زیادی داد چرا که تفاوت میان وزن این دو بسیارنا چیز است. اما با مقایسه وزن درب ضد سرقت ستخت ترکیه و چین پی می بریم که وزن درب های ساخت چین چیزی در حدود یک دوم درب های ساخت ترکیه است و این اختلاف کیفیت زیاد این دو را خاطر نشان می کند.

اختلاف ابعاد درب های ضد سرقت ترکیه و ایران

اختلاف در ابعاد را می توان یکی از جنبه هایی دانست که تا حدودی امکان دارد تا موضوع(مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی) را در آن مورد بررسی قرار داد. در نگاه اول می توان به اختلاف این دو درب پی برد که این اختلاف در ابعاد نشانه بی کیفیت بودن درب تولید داخل نیست بلکه به معنای تفاوت در استاندراد های مورد استفاده در ساخت این دو درب است. طبق این استاندارد درب های تولید داخل کمی از درب های ساخ ترکیه کوچک هستند. مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی از نظر اندازه به شرح زیر است:

درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه: 220 *115 سانتی متر

درب ضد سرقت ساخت کشور ایران: 210 * 105 سانتی متر

درب ضد سرقت لمینت

اکنون که مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی به پایان رسید می خواهیم به بررسی تفاوت درب ضد سرقت لمینت و درب های ضد سرقت معمولی بپردازیم که دانستن آن می تواند شما را به انتخاب درب ضد سرقت مناسب با معیار هایتان نزدیک تر کند. این مدل از درب ضد سرقت با درب های ضد سرقت معمولی تفاوت چندانی ندارد و تفاوت عمده آن فقط در بخش رنگ بندی است چرا که در درب های ضد سرقت لمینت تنوع رنگی بسیار زیاد است و قابلیت شخصی سازی در دسترس است.

فروشگاه درب ضد سرقت کرال درب

فروشگاه درب ضد سرقت کرال درب با داشتن افق دید آینده نگاره، دست به فروش درب های ضد سرقت ترکیه و همچنین مشابه ایرانی آن به صورت آنلاین شده است که شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان ممکن محصولات زیادی را مرور کرده و فقط با چند کلیک ساده ثبت سفارش کنید. فروشگاه درب ضد سرقت آنلاین کرال درب نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی با کیفیت، و بهتر از رقبا انجام میدهد و پیشنهاد می شود که برای خرید هایتان حتما به این وبسایت بی نظیر سر بزنید.

جمع بندی

موضوع مورد بحث این مقاله یعننی (مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی) مورد بررسی واقع شد و در این جای مطلب به جمع بندی مباحث گفته شده می رسیم پی همچنان ما را تا انتها مطلب همراهی کنید. همان طور که می دانید کالا های ساخت کشور ترکیه در اکثر موارد از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند که این امر در مورد درب های ضد سرقت ساخت این کشور، مستثنا نیست. درب های ساخت کشور خودمان یعنی ایران سعی بر این دارند که شباهت شان را با درب های ساخت ترکیه، چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ زیبایی حفظ کنند، که در این مورد واقعا موفق بوده اند.

درب های ضد سرقت تولید داخل به علت نبود نواسات قیمت ارز و پرداخت عوارض برای ورود به کشور از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند که باعث ایجاد ارزش خرید در آن ها می شود. به هر حال نمی توان کیفیت بالای درب ضد سرقت ترکیه را مد نظر نداشت. چرا که هر چقدر هم کیفیت ساخت درب ضد سرقت ایرانی بالا باشد، همچنان فقط یک کپی برداری از درب های ساخت ترکیه هستند و اگر انتظار صد در صدی از درب ضد سرقتی می خواهید بخرید دارید بدون شک باید کالای ساخت ترکیه را خریداری کنید. پس متوجه شدید که مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی در نهایت به نظر شما بر می گردد، که چه محصولی را واقعا نیاز دارید و باید آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *