مقالات

فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس

فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس,درب ضد سرقت ,درب لوکس

درب ضد سرقت سوپر لوکس با رویه ۱۰ میل ام دی اف ترک است . از روکش های گردوئی آمریکایی و راش ترک با کلاف کشی فلزی در دور تا دور لنگه درب و ورق کشی فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند . که میتوان آن را از طریق فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس سفارش داد .

مدل ها و طرح های این مجموعه معمولا از طرح های کلاسیک عام پسند و یا تلفیقی ساخته می شوند. و زیبایی مختص به خود را دارند .این مدل درب ضد سرقت سوپر لوکس از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده اند .  معمولا کسانی که قصد خرید درب ضد سرقت کلاسیک یا ساختمان سازانی که قصد هزینه کردن در ساختمان را دارند. از درب ضد سرقت لوکس استفاده می کنند.

در حالت استاندارد این دربها با کلاف فلزی در داخل لنگه درب ضد سرقت هستند . دو نوع قفل شرکت کالی اصل با دو عدد توپی کالی ترکیه ای اورجینال (دارای ۵ سال گارانتی تعویض) قفل سوم امنیتی یا قفل پست چی ،دستگیره و چشمی کلون دار عثمانی لوکس و یا هلالی با چشمی مخصوص و چهارچوب فلزی به مشتریان ارائه می شوند. درب ضد سرقت سوپر لوکس نمونه ای از فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس است . همانطور که از نامش مشخص است جز دسته درب های لاکچری  می باشد.

درب  ضد سرقت سوپر لوکس

اکثر درب های برجسته سوپر لوکس دارای قاب های برجسته روی درب بوده و ضخامت ورق درب بسته به نوع درب ضد سرقت ام دی اف  فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس  10 میل با ورق فولاد سراسری و عایق پشم سنگ می باشد که همین خصیصه باعث شده است . هم ایمنی درب نسبت به سایر درب های ضد سرقت بیشتر بوده و هم عایق حرارتی و صوتی باشد که در نوع خود بی نظیر می باشند.

و ضخامت ورق چهارچوب این درب ها با قطر 1.5 میلیمتری می باشد. یکی از برجسته ترین نکات ایمنی در درب ضد سرقت برجسته تعداد زبانه های قفل درب می باشد که دارای 13 زبانه و قفل مرکزی می باشد.

وزن درب های سوپرلوکس تقریبا بالای 130 کیلوگرم میباشند که از دیگر مزیت های ایمنی درب ضد سرقت سوپرلوکس برجسته می باشد. علاوه بر ایمنی و استقامت این دسته از درب ها دارای زیبایی دلنشینی می باشند که اکثر آن ها از روکش گردو درست شده و دارای روکوب و تاج می باشند.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک – درب های ضد سرقت انواع زیادی دارد که مدل ترک یکی از نمونه های فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس است. این درب ها که به مدل ترک معروف شده است دارای طراحی شیک و زیبا است که میتواند در همه ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد. این درب دارای همه فاکتورهای لازم برای یک درب ضد سرقت خوب را دارد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد .

قبل از معرفی درب ضد سرقت ترک بهتر است با درب ضد سرقت آشنا شویم. در های ضد سرقت برای جلوگیری از ورود سارقین به داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. راه های که سارقین از آن استفاده می کنند تا وارد ساختمانی شوند اغلب از طریق قفل درب، لولاها و شکستن درب هست که با تقویت این نواقص ایمنی درب را افزایش دادند تا ورود سارقین به داخل ساختمان سخت تر شود. ولی غیر ممکن نیست!

کشورهای زیادی در تولید درب ضد سرقت فعالیت می کند . حتی ایتالیا اولین کشور تولید کننده در های ضد سرقت است ولی امروزه کشور ترکیه محصولاتی با کیفیت تر از سایر کشورها تولید می کند. کشور ترکیه کارگاه های خود را برای فروش درب ضد سرقت از طریق فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس  5 سال بعد از ایتالیا راه اندازی کرده است ولی کیفیت محصولاتشان بالاتر از سایر کشورها تولید کننده درب ضد سرقت است.

برخی ویژگی درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای 4 لولا است که میتوانید به وسیله آنها درب را رگلاژ کنید. بر روی درب تجهیزات مختلفی نصب می شود. مانند چشمی، دستگیره ها، قبل شب بند و… که باعث زیبایی و بالا رفتن امنیت درب می شود. تجهیزاتی که بر روی درب های ضد سرقت ترک استفاده می شود دارای طرح های زیبایی است که زیبایی درب را افزایش میدهد. یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک اهمیت زیاد به زیبایی آن است.

فروش درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد ایجاد کننده امنیت در یک ساختمان می باشد. درب های ضد سرقت ترک و ایرانی از محبوب ترین مدل های بازار هستند. که دارای کیفیت و ظاهری مشابه می باشند. ولی قیمت درب ضد سرقت ایرانی مناسب تر و ارزان تر از درب ترک است .و آن هم فقط به دلیل افزایش نرخ ارز می باشد .و نه کیفیت برتر درب های ترک. درب امن یکی از معتبرترین و قدیمی ترین تولید کنندگان در ضد سرقت در ایران می باشد. تمام محصولات درب امن دارای کیفیت بالا بوده و مطابق با استانداردهای تعیین شده ساخته می شوند.

گروه صنعتی کرال درب به عنوان نماینده فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس شرکت تونا احشاپ ترکیه در ایران فعالیت می کند . تمامی محصولات و خدمات فروش و نصب درب ضد سرقت خود را با استانداردهای شرکت فوق انجام خواهد داد. ما به وعده خود حتما عمل خواهیم کرد و هر روز کیفیت محصولات و خدمات فروش درب ضد سرقت خود را افزایش خواهیم داد. ما یکی از بهترین ها در عرضه  فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس و نصب درب ضد سرقت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *