مقالات

قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران

قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران

درب ضد سرقت یکی از درب های امنیتی است که مقاومت بالایی دارد و مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان می شود. این درب ها به دلیل ساختار خاصی که دارند، امنیت ساختمان ها را تامین می کنند. درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از جمله انواع این درب ها هستند که در بازار ایران یافت می شوند و هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند، اما ساختار آن ها به طور کل با یکدیگر مشابه است. در این بخش قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران را بررسی خواهیم کرد.

درب های ضد سرقت ترک از جمله باکیفیت ترین درب های موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند و طرفداران زیادی دارند. اگرچه قیمت درب های ضد سرقت چند برابر درب های معمولی است اما مزایای این درب ها باعث شده است تا بسیاری از افراد و ساختمان سازان در سال های اخیر به استفاده از آن ها در انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … روی آورند.

انواع درب ضد سرقت ترک در ایران

درب های ضد سرقت در دو نوع چوبی و فلزی در بازار موجود هستند. اما درب های چوبی به دلیل ظاهر زیبا و تنوع بالا در طرح و رنگ، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند. این درب ها همگی از یک لایه فلزی داخلی تشکیل می شوند و روی آن ها با انواع روکش های جوب طبیعی یا پی وی سی پوشانده می شود.

از جمله انواع درب های ضد سرقت روکش چوب می توان به درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت سی ان سی، درب ضد سرقت سوپرلوکس و … اشاره کرد. قیمت هر یک از این درب ها با توجه به متریال استفاده شده در آن ها تعیین می شود. برای مثال قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران از سایر درب های ضد سرقت بیشتر است. زیرا در این درب ها از بهترین و با کیفیت ترین محصولات استفاده شده است.

قفل درب های ضد سرقت ترک

یکی از مهمترین اجزای درب های ضد سرقت، قفل درب ضد سرقت است که در قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران تاثیر زیادی دارد. قفل های ضد سرقت ترک از بهترین قفل های موجود در بازار داخلی و خارجی می باشند. شرکت های کاله و داف ترکیه بهترین و با کیفیت ترین قفل های موجود در دنیا را تولید می کنند. قفل ها تاثیر زیادی در امنیت درب دارند. اگر از قفل های بی کیفیت برای درب ساختمان خود استفاده کنید، میزان مقاومت درب تا حد زیادی کاهش می یابد.

از این رو بهتر است هنگام خرید درب های ضد سرقت به کیفیت قفل ها توجه کنید. این درب ها شامل دو قفل اصلی و شب بند می باشند. تفاوت این قفل ها با قفل های معمولی در این است که هر قفل ضد سرقت دارای چندین زبانه می باشد. این زبانه ها داخلی چارچوب درب قرار می گیرند و ایمنی درب را افزایش می دهند. لازم به ذکر است که هرچه تعداد زبانه های یک قفل بیشتر باشد، امنیت درب نیز بیشتر می شود.

خرید درب ضد سرقت ترک از کرال در

درب ضد سرقت ترک از جمله درب های باکیفیت موجود در بازار است. قیمت درب ضد سرقت ترک در ایران با توجه به نوع درب و اجزای به کار رفته در آن محاسبه می شود. برای مثال درب های سی ان سی که دارای برجستگی کمی هستند و متریال کمتری در آن ها به کار رفته است، از جمله درب های ضد سرقت ارزان قیمت به شمار می روند و طرفداران زیادی دارند. در عین حال درب های برجسته و لوکس قیمت بالاتری در مقایسه با سایر درب های ضد سرقت دارند و اغلب در ویلاها، لابی هتل ها و منازل لوکس به کار می روند. نوع روکش درب نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد.

شرکت کرال در با سال ها سابقه در تولید انواع درب ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترک، بهترین و با کیفیت ترین درب های امنیتی را به شما عزیزان عرضه می کند. درب های تولید شده در این مجموعه دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. برای مشاهده تمامی محصولات ما به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و همین حالا درب مناسب برای ساختمان خود را انتخاب کنید. کیفیت محصول و رضایت مشتری اولویت ما است. با خیال راحت از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *