دسته‌بندی نشده

قیمت درب ضد سرقت تمام فلز

قیمت درب ضد سرقت تمام فلز

درب های ضد سرقت همانطور که از نام آن ها پیدا است، به منظور جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان استفاده می شوند. این درب ها به دلیل ساختار خاص خود، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و در مقایسه با درب های معمولی مقاومت بسیار بیشتری دارند. درب ضد سرقت در دو نوع چوبی و فلزی در بازار موجود است. در این بخش به قیمت درب ضد سرقت تمام فلز و موارد استفاده از آن و همچنین مزایای استفاده از این درب ها خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درب های ضد سرقت در دو نوع چوبی و فلزی تولید می شوند. در اصل در استراکچر داخلی تمام این درب ها از ورق های فلزی استفاده می شود و همین موضوع باعث افزایش مقاومت درب های فلزی شده است. عدم وجود این ورق فلزی باعث کاهش مقاومت درب می شود و درب ضد سرقت مفهوم خود را از دست می دهد.

کاربرد قیمت درب ضد سرقت تمام فلز

درب های ضد سرقت در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. زیرا این درب ها از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و امنیت ساختمان را تا حد زیادی تامین می کنند. علاوه بر این، این نوع درب مانع از ورود صدا به داخل ساختمان شده و از اتلاف انرژی در روزهای گرم و سرد سال جلوگیری می کند. همچنین برخی از درب های ضد سرقت با توجه به کاربردی که دارند، ضد حریق و ضد آب نیز می باشند. قیمت درب ضد سرقت تمام فلز و سایر درب های ضد سرقت روکش دار چندین برابر درب های چوبی معمولی است اما مزایای آن بسیاری از مالکان و ساختمان سازان را مجاب کرده است که از این درب ها در ساختمان های خود استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ می شوند. برای خرید انواع درب های ضد سرقت فلزی و چوبی به کرال در مراجعه کنید.

انواع درب های ضد سرقت

درب های روکش چوب طرفداران بیشتری دارند اما درب های فلزی نیز در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرند. بیش از 90 درصد از درب های ضد سرقت مورد در بازار از جنس ام دی اف با روکش چوب طبیعی یا روکش های مصنوعی از قبیل پی وی سی ساخته شده اند. اما این درب ها اغلب در برابر نور آفتاب و باران مقاومت بالایی ندارند و پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی دچار آسیب می شوند. از این رو بهتر است در مناطق شمالی یا جنوبی کشور و برای درب های خروجی ساختمان ها از قیمت درب ضد سرقت تمام فلز استفاده شود. زیرا مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی بیشتر از درب های روکش دار است.

قیمت درب ضد سرقت تمام فلز در مقایسه با درب های روکش چوب از تنوع طرح و رنگ کمتری برخوردار است. این درب ها اغلب در دو رنگ سفید و قهوه ای تولید می شوند و در انواع اندازه های تک لنگه، یک ونیم لنگه و دو لنگه موجود هستند.

خرید درب ضد سرقت فلزی و چوبی

همانطور که ذکر شد، قیمت درب ضد سرقت تمام فلز برای محیط های بیرونی توصیه می شود. از این رو بهتر است از درب هایی که با استفاده از رنگ الکترواستاتیک ساخته شده اند، استفاده کنید. این رنگ باعث مقاومت درب در برابر نور خورشید می شود.

این درب ها مقاومت بسیار بالایی دارند. اما باید از قفل های با کیفیت نیز بر روی آن ها استفاده کنید. قفل های ضد سرقت ترک از جمله باکیفیت ترین و بهترین نمونه های موجود در بازار داخلی و خارجی هستند. شرکت های کاله و داف ترکیه بهترین شرکت ها در این زمینه می باشند. کیفیت قفل تاثیر زیادی در امنیت درب دارد. می توانید از انواع قفل های کلیدی و دیجیتال بر روی این درب ها استفاده کنید.

شرکت کرال در یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع درب های ضد سرقت، پرسی و ضد حریق ترک است. تمامی متریال به کار رفته در درب های این شرکت بسیار باکیفیت هستند و از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشند. برای مشاهده انواع درب های امنیتی موجود در این مجموعه به صفحه فروشگاه محصولات مراجعه کنید. همین حالا می توانید درب مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را برای ساختمان خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *