مقالات

خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت

خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت

خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد منجر به افزایش امنیت خانه شما می شود و خانه را در برابر ورود افراد بیگانه ایمن می کند. اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید بهتر است پیش از خرید در این زمینه تا حد امکان اطلاعات به دست آورید تا آگاهی شما کم تر از فروشندگان این درب ها نباشد. در این مقاله ما اطلاعاتی را بریتان فراهم می کنیم .

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت سوپر لوکس به نوعی از درب ها می گویند که اجزای تشکیل دهنده ی آن به نحوی تولید شده و تقویت شده که امکان عبور از آن دشوار و غیر ممکن شده است. این درها دارای ساختار بندی با دوام هستند و تک تک اجزا مانند لولا و قفل ها طوری ساخته شده اند که مانع از هر نوع ورود ناخواسته می شود.

درب ضد سرقت در ساختار خود ورقه های فولاد دارد به همین دلیل نسبت به درب های عادی و معمولی مقاومت و امنیت بیشتری دارد. جنس لولا ها و قفل ها در این درب ها نسبت به درب های عادی درجه یک تر است چون قفل های آن بیشتر تقویت شده است. دارای امنیت بالاست بطوری که آن را غیر قابل نفوذ کرده است.

درب ضد سرقت می تواند به انواع مختلف قفل ها مجهز باشد که هر کدام از این قفل ها هم ضد سرقت بوده و امنیت هر کدام با دیگری متفاوت است. ورق های فولادی که در طول درب استفاده شده از با اهمیت ترین و ایمن ترین جزء این درب ها محسوب می شود. درب ضد سرقت ترک نسبت به درب هایی که چینی و ایرانی هستند با کیفیت تراند چون از متریال های بسیار بادوام و درجه یک تولید شده اند.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

در این بخش می خواهیم به مزایای خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت نسبت به درب های چوبی بپردازیم. در ادامه محاسن استفاده از آن را شرح می دهیم.

  • نصب این درب ها بسیار ساده است.
  • درب های ضد سرقت تنوع زیادی دارند و از لحاظ ظاهری زیبایی قابل توجهی دارند.
  • در تولید آن از روکش هایی با طرح راش و چوب طبیعی راش استفاده شده است.
  • بر اساس نوع برجستگی قیمت های آن متفاوت است.
  • عایق صدا بوده و ضد حریق می باشند.
  • با خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت، امکان نصب دوربین هوشمند فراهم می شود.
  • قابلیت نصب قفل های دیجیتالی وجود دارد.
  • می توان روی درب ضد سرقت سوپر لوکس دزد گیر نصب کرد.
  • با توجه به اینکه ساخت این درب ها با حجم بالا انجام می شود دسترسی وخرید آن آسان است و با توجه به شرایط و قدرت خرید مشتری قیمت ها متفاوت است.
  • دارای قفل هایی با ایمنی مختلف بود و ضد سرما و آب است.

ویژگی درب ضد سرقت چیست ؟

اگر شما به دنبال خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت می باشید بهتر است در اینجا از ویژگی ها ی آن مطلع شوید.

  • در درون درب های ضد سرقت به صورت سراسری ورق های فولادی تعبیه می کنند که این ورق ها بسیار محکم هستند و از نفوذ خارجی و ورود سارقین جلوگیری می کنند. ساختار آن طوری طراحی می شود که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن، می شود.
  • در درب های معمولی، درب ها از یک نقطه ی خاص به چارچوب متصل شده ولی در درب های ضد سرقت این گونه نیست و شبیه به چارچوب و قفلی که در گاوصندوق ها وجود دارد، از چند نقطه ی جداگانه به چارچوب وصل شده اند. پس با خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت، می توانید از این ویژگی که فقط مختص این درب ها است بهره مند شوید.
  • برای این که گرد و غبار و سرما و گرما به داخل نفوذ نکنند، دور تا دور درب را با نوار پلاستیکی کاور می کنند البته این درب ها عایق صدا هم هستند.

دیگر ویژگی های درب ضد سرقت

  • اگر در پی خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت هستید بهتر است بدانید که نصب این درب ها بسیار ساده است.
  • ورق فولادی استفاده شده در درب دارای ضخامت بیش از یک میلی متر می باشد که این نشان می دهد این درب ها چقدر مستحکم و ایمن هستند. این درب ها دارای قفل های یازده زبانه می باشند که در سه جهت متفاوت عمل کرده و حتی در درب ضد سرقت از قفل های شب بند استفاده شده است.
  • از روکش های مختلف با جنس و کیفیت متنوع استفاده شده تا زیبایی آن را دو چندان کند و از دوربین های چشمی در آن استفاده شده که آن را نسبت به درب های معمولی متمایز می کند.
  • تنوع بالا در درب ها و قیمت ها و همین طور دیر تر خراب شدن این درب ها و اجزای آن موجب شده افراد رغبت زیادی برای خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت داشته باشند.

قیمت درب های ضد سرقت چگونه است ؟

درب ضد سرقت ترک توسط کشور ترکیه ساخته شده است و یکی از بهترین درب ها محسوب می شود و کسانی که کیفیت بسیار بالا را در خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت در نظر دارند این درب ها گزینه ی مناسب و اصلی برایشان می باشد. این درب ها بسیار مرغوب و بادوام هستند و عایق بسیار قوی در برابر صدا و گرما و سرما بوده و در برابر فشار و برش نیز مستحکم می باشند. همین ویژگی ها موجب شده که در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی مانند زلزله و آتش سوزی مقاوم باشند. اسکلت فلزی قوی ای در این درب ها تعبیه شده که شامل دو لایه روکش هستند. این درب ها بالاترین قیمت را دارند.

درب ضد سرقت چینی از بی کیفیت ترین درب ها می باشد چون در آن از فولاد استفاده نشده بلکه از ورق های آهن استفاده شده است. در برابر فشار و برش و ضربه مقاوم نیستند. ظاهر آن ها بسیار فریبنده است ولی نمی توان آن ها را درب های ضد سرقت نامید.

در سال های اخیر ساخت درب های ضد سرقت در ایران رواج یافته است که بسته به اینکه از چه قطعاتی استفاده شده دارای کیفیت و قیمت متفاوتی است.

کلام پایانی

این روزها که درب ضد سرقت ترک و چینی بیشترین درب هایی هستند که وارد کشورما می شوند، بسیاری از شرکت های ایرانی قطعات این درب ها را وارد کرده و خود موفق به ساختن آن  شده اند.

  • اگر شما تمایل به خرید درب ضد سرقت لوکس با کیفیت با مناسب ترین قیمت هستید.
  • اگر تمایل دارید از قیمت این در ب ها آگاه شوید.
  • و یا اگر برای خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس احتیاج به مشاوره دارید.

می توانید با با تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *