مقالات

نصب درب ضد سرقت ترک

نصب درب ضد سرقت ترک

مقدمه: اگر اینجا هستید، قطعا میخواهید برای منزل یا مکان مورد نظرتان اقدام به نصب درب ضد سرقت ترک کنید. شاید هم برایتان سوال شده است که چرا همه ما را به خرید و نصب درب ضد سرقت ترک تشویق میکنند! شاید هم میخواهید اطلاعات بیشتری از درب های ضد سرقت ترک داشته باشید! ما اینجا هستیم تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

هدف ما از ارائه این مقاله، توضیح واژه درب ضد سرقت و معرفی کاربرد ها و ویژگی های آن است. پس اگر مشتاق دریافت این اطلاعات هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. این مقاله کاملا تخصصی بوده و به شما در خرید یک درب ضد سرقت خوب و با کیفیت کمک میکند.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت، دربی است که از آن برای جلوگیری از ورود سارقان استفاده میشود. این درب ها به قدری محکم هستند که در مقابل اهرم، دستکاری، تخریب و هر گونه آسیبی مقاوم هستند و غیر قابل نفوذ میباشند‌. اما خب نمیتوان گفت این درب ها صد درصد امینت را تضمین نمیکنند ولی میتوان گفت نسبت به درب های معمولی تفاوت فاحشی دارند.

در واقع این درب ها از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی نمیتوان آن ها را تخریب کرد. همچنین استاندارد هایی که در این درب ها در نظر گرفته شده است در درب های معمولی مشاهده نمیشود. ولی لازم به ذکر است که هیچ استاندارد ثابتی برای طراحی درب ضد سرقت وجود ندارد از این رو برخی شرکت های تولید کننده از ناآگاهی مردم سو استفاده میکنند و درب های بی کیفیت را به جای درب های ضد سرقت اصل و با کیفیت میفروشند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله تا حد امکان به توضیح و تشریح درب های ضد سرقت اصل بپردازیم و به شما دوستان عزیز پیشنهاد کنیم در صورت تمایل به خرید این درب ها اقدام به خرید و نصب درب ضد سرقت ترک اصل کنید. علت این پیشنهاد در ادامه مقاله آورده شده است پس تا انتها با ما باشید.

هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • باید دقت داشته باشید که یک درب ضد سرقت با کیفیت دارای چهار چوبی محکم و از جنس آلیاژ های با کیفیت و درجه یک باشد. همچنین توجه داشت باشید که محل جوش در چهارچوب کاملا اصولی جوش شده باشد.
  • دقت کنید که ضخامت چهار چوب بیش از ۱.۵ میلی متر باشد و حتی میتواند بیشتر از این عدد هم باشد.
  • به جنس لولا دقت کنید‌. زیرا هر چقدر جنس لولا بهتر و محکم تر باشد، تحمل وزن درب برای آن راحت تر است. پس به این نکته دقت کنید که هر چقدر جنس لولا بهتر باشد و تعداد آن بیشتر باشد درب با کیفیت تر است.
  • در حین خرید به جنس لایه دقت کنید. اگر چه جنس لایه یک مورد سلیقه ای است ولی بهتر است دربی را انتخاب کنید که جنس لایه با کیفیت تری داشته باشد تا در مقابل نور آفتاب و رطوبت محکم تر باشد.
  • دقت داشته باشید که فضای خالی بین درب باید از یک لایه فولاد تشکیل شده باشد. در غیر اینصورت درب هیچگونه کارایی نخواهد داشت.
  • یکی از مهمترین نکات حین خرید توجه به قفل و کلید مورد استفاده در این درب هاست. دقت داشته باشید که یکی از بهترین قفل های موجود در ایران و جهان قفل های تولیدی ترک است. پس انتخاب و نصب درب ضد سرقت ترک کاری بسی هوشمندانه است.
  • در حین خرید از کیفیت دستگیره و ابزار یراقی اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های درب ضد سرقت لوکس

عموما درب ضد سرقت لوکس دارای استاندارد های جهانی هستند که دیگر درب ها از آن بی بهره اند. در این قسمت به بررسی برخی از آن ها میپردازیم تا شما دوستان عزیز در هنگام خرید و نصب درب ضد سرقت ترکی دچار اشتباه نشوید:

  1. در بین دو لایه درب معمولا یک لایه فشرده از جنس فولاد کار گذاشته میشود تا احتمال نفوذ سارقان را کاهش دهد.
  2. جالب است بدانید درب های ضد سرقت فقط از یک نقطه به چهار چوب متصل نشده اند بلکه مانند گاوصندوق از چند نقطه به چهار چوب وصل شده اند و این یکی از ویژگی هایی است که درب های ضد سرقت را از درب های معمولی جدا کرده است.
  3. درب های ضد سرقت ترکی اصل عایق صدا هستند.
  4. از آنجایی که درب های ضد سرقت ترک اصل از پشم نسوز استفاده شده است به همین دلیل این درب ها ضد حریق هستند.
  5. در چهار طرف درب های ضد سرقت یک نوار لاستیکی کار شده است که مانع ورود گرد و غبار میشود.
  6. درب های ضد سرقت به گونه ای طراحی شده اند که نمیتوان از اهرم برای باز کردن آن استفاده کرد.

درب ضد سرقت ترکیه

 توجه داشته باشید که در بازار ایران سه نوع درب َضد سرقت به فروش میرسد: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی.

در این میان تنها درب های ضد سرقت ترک قابل اطمینان هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. درب های ضد سرقت چینی و ایرانی با درب های معمولی هیچ تفاوتی ندارند. پس دقت داشته باشید که هنگام خرید به تمام جزئیات توجه کنید تا بتوانید با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه را خریداری نمایید.

فروش درب ضد سرقت

اما اگر آگاهی کافی جفت تشخیص و شناسایی درب های ضد سرقت ترک را ندارید بهتر است به معتبر ترین فروشگاه های فروش درب ضد سرقت مراجعه کنید تا از خرید خود اطمینان داشته باشید. اما اگر در این زمینه فروشگاه معتبری رد نمیشناسید میتوانید از سایت های فروشگاهی معتبر خرید کنید. این سایت ها دارای انواع مدل ها و کیفیت های درب ضد سرقت هستند و شما میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید و نصب درب ضد سرقت ترک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *