مقالات

بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار

بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار

5نکته مهم هنگام خرید که در نظر گرفته نمیشود: بیشتر مشتریان بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار از فاکتورهای مهم خرید این محصول اطلاع کافی ندارند و اگر قصد عوض کردن یا خرید درب منزل خود را دارید. مطلب پیش روی شما برای بهترین  درب ضد سرقت pvc در بازار به شما کمک می کند.

  • جنس بهترین درب ضد سرقت pvcدر بازار را میتوانید پیدا کنید و خریداری کنید برای اینکه مقاومت بالایی دارد.
  • قوی بودن قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت.
  • لولای  قابل تنظیم در درب ضد سرقت.
  • بسته شدن راحت و بی  سر و صدا درب ضد سرقت.

درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار استحکام بالا به منظور مقاومت در برابر ضربه و نفوذ سارق بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار با مقاومت بالا در برابر حریق و سایر عوامل وجود یک چهارچوب محکم فلزی و متصل‌شده به دیوار مقاوم در برابر ضربه‌های محکم تنوع ظاهری زیبا برای هماهنگی با سلایق مختلف وجود یک پوشش محکم و مقاوم در برابر شرایط مختلف  بهترین درب ضد سرقت وجود یک قفل محکم چندزبانه در جهت‌های مختلف به منظور جلوگیری از شکستن قفل در برابر ضرب اگرچه ممکن است به عنوان خریدار برای جلوگیری از ورود افراد غریبه به داخل ساختمان از بهترین درب ضد سرقت  pvc در بازار در اینترنت هم جستجو کنید و پیدا کنید.

در ادامه به شما خواهیم گفت که در هنگام خرید بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار به چه فاکتورهایی توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع درب ضد سرقت

برخی از درب‌ ضد سرقت pvc در بازار از جنس های متفاوتی ساخته شدند

برخی از این درب‌ها وارداتی هستند و برخی نیز در داخل کشور تولید می‌شوند

شرکت‌ها و برندهای مختلفی در زمینه واردات و تولید این محصولات فعالیت می‌کنند

نوع یراق‌آلات و ابزارهای استفاده‌شده در کنار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است

با طرح‌های مختلفی روی درب ضد سرقت مواجه هستید که بحث زیبایی آن‌ها مطرح می‌شود

بی چون و چرا  هر کدام از این موارد نیاز به بررسی‌های فنی و دقیق‌تری دارد. به همین دلیل ممکن است درب ضد سرقت pvc در بازار بیش از یک هفته از زمان شما را به خود اختصاص دهد تا گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین درب ضد سررقت pvc در بازار از جنبهای متفاوت با یکدیگر مقایسه کنیم و یک دستورالعمل کلی در اختیار شما قرار دهیم.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور

معیارهایی که در سطح بازار به شما در انتخاب بهترین درب ضد سرقت pvc در بازارکمک می‌کند وآنجایی که بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار ایران تعداد محدودی از این کشورها وجود دارد، شما می‌توانید به اطلاعات فنی و محصولات این کشورها توجه کنید و از آن به عنوان یک معیار خرید استفاده کنید.

اگر هر کشوری محصولات متنوع و رنگارنگی در بازار دارد، اما به طور کلی می‌توان چند نکته جالب و برجسته در آن‌ها پیدا کرد.

درب ضد سرقت ایرانی

در حقیقت ما درب ضد سرقت pvc فقط چند شرکت خاص و برجسته در زمینه تولید درب ضد سرقت ایرانی داریم که محصولات در دو گروه کیفیت بالا و کیفیت پایین قرار می گیرند.

  • تماماً برای ساخت بدنه آن‌ها از چوب راش و بلوط استفاده شده و بدنه محکمی دارند.
  • تماماً دارای چهار لولا هستند که امکان ریگلاژ کردن آن‌ها وجود دارد
  •  در بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار امکان نصب چشمی برای آن‌ها وجود دارد و از دستگیره‌های زیبای فلزی بهره می‌برند.
  • قفل استفاده‌شده در درب‌های ایرانی از نوع ۸ زبانه است که از دو جهت وارد چارچوب می‌شود.
  • این درها در حالت استاندارد به صورت تک‌لنگه هستند و ابعاد و آن‌ها به شکل ۲۱۰ در ۱۱۰ سانتی متر است.

ریشه کلی درب ضد سرقت ایرانی

در بازار بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار ایران داریم که کیفیت آن ها با یکدیگر فرق دارد اصولا درب های ایرانی نسبت به درب های چینی گرانتر هستند و قیمت آن ها از درب های ترک و ایتالیایی پایین تر است.این محصولات خدمات پس از فروش هم عالی دارند و تنوع و طراحی بدنه بالایی دارد.

این محصولات درب ضد سرقت pvc درب‌هایی ضد سرقت فلزی به عنوان درب ضد سرقت چینی شناخته می شوند.اکثر محصولات موجود در بازار ایران از نوع فلزی هستند . در بیشتر این محصولات خبری از وجود ورق فولادی پشتیبان یا حامی نیست و این می‌تواند یک موضوع نگران‌کننده برای محصولات چینی به حساب آید.

چرا که باید اعتراف کنیم که کیفیت‌های مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد که بعضاً قیمت آن‌ها از درب‌های تولیدشده در ایران بیشتر است.

درب ضد سرقت ترک

در این مطلب میخواهیم درباره درب ضد سرقت ترک نسبت بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار و را بگویم که درب ضد سرقت ترک به دلیل سابقه خوب محصولات این کشور طرفدار زیادی دارد و می توان آن را به عنوان پرمصرف ترین محصولات در بازار معرفی کرد

بعضی از این درب‌ها به صورت مستقیم وارد ایران می‌شوند و برخی نیز توسط برخی از شرکت‌ها پخش می‌شوند.این درب ها کیفیت عالی و استحکام و حنس بدنه تقریبا با محصولات ایرانی همخوانی دارد اما در حوزه استفاده از  یراق آلات می  توان به درب های ترک رأی داد.

مشخصات فنی این درب‌ها

  • اکثر این محصولات درقالب درب ضد سرقت ام دی اف با روکش چوبی است ولی بهترین درب ضد سرقت pvc در بازار هست که روکش آن کامپوزیتی است.
  • در این درب‌ها از یک چارچوب با ضخامت ۱۷ سانتیمتر استفاده شده و از ورق 1.4 میل در آن‌ها استفاده شده است.
  • امکان نصب چشمی و دستگیره فلزی برای این درب‌ها وجود دارد.
  • این محصولات تماما به صورت تک لنگه و با ابعاد 110در210سانتی متر به بازار عرضه می شوند.
  • قفل استفاده‌شده در درب‌های ترک تعداد زبانه کمتری دارد و دارای هشت زبانه متحرک است.
  • درب ضد سرقت ترک دارای ۴ لولا بوده که امکان رگلاژ کردن آن‌ها وجود دارد.

ریشه کلی درب ضد سرقت ترک

به شیوه کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار محصولات کشور ترکیه از کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبول هستند اما اگر بخوابیم از لحاظ قیمت بگویم اینطور هست که درب ضد سرقت ترک نسبت به درب های ضد سرقت ایرانی و چینی بالاتر است.

این درب ها به دلیل طراحی خاص خود در ورودی ساختمان ورودی اتاق نشیمن،ورودی سالن های پذیرایی و…استفاده می شوند و مقاومت و استواری بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *