مقالات

مهمترین اجزای درب ضد سرقت

مهمترین اجزای درب ضد سرقت

مهمترین اجزای درب ضد سرقت – درب های ضد سرقت در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. زیرا این درب ها امنیت ساختمان ها را تامین کرده و امکان ورود سارقان را به صفر نزدیک می کنند. یکی از مهمترین اجزای این درب ها، قفل درب ضد سرقت است. یک درب ضد سرقت، بدون داشتن این قفل ها به یک درب معمولی تبدیل خواهد شد. در این بخش درباره انواع قفل های ضد سرقت و نکات مهم در مورد آن و همچنین مهمترین اجزای درب ضد سرقت صحبت خواهیم کرد.

درب های ضد سرقت از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. این درب ها تفاوت های زیادی با درب های چوبی معمولی دارند. یکی از این تفاوت ها، قفل های آن ها است. برای تامین امنیت یک درب ضد سرقت باید از یک قفل ضد سرقت مناسب استفاده کنید.

قفل درب ضد سرقت ترک

از مهمترین تفاوت های قفل درب ضد سرقت با قفل های معمولی که جزوی از مهمترین اجزای درب ضد سرقت هستند این است که این قفل ها دارای چندین زبانه می باشند. با چرخش کلید در قفل، زبانه ها در چندین جهت داخل چهارچوب می روند. هرچه تعداد زبانه ها بیشتر باشد، ایمنی درب بیشتر می شود.

درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند. درب های ایرانی، چینی و ترک. یکی از با کیفیت ترین درب های ضد سرقت موجود در دنیا، درب های ضد سرقت ترک هستد. همچنین قفل درب ضد سرقت ترک نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قفل های تولید شده در شرکت کاله ترکیه از بهترین قفل های ضد سرقت موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند. هرچه کیفیت قفل مورد استفاده در درب های ضد سرقت بهتر و طول عمر آن بیشتر باشد، امنیت درب بالاتر می رود. برای مثال قفل های چینی کیفیت چندان مناسبی ندارند و به همان نسبت قیمت آن ها نیز پایین تر است.

قفل درب ضد سرقت دیجیتال

قفل های ضد سرقت و دیگر مهمترین اجزای درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند. شما می توانید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود، مناسب ترین قفل را برای ساختمان خود انتخاب کنید. قفل های دیجیتال از جمله قفل های ضد سرقت هستند که به راحتی نصب می شوند. این قفل ها ضد هک هستند و امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر و گوشی های هوشمند را دارند. حافظه پشتیبان، فناوری ریموت کنترل، سنسور ضد سرقت و ضد حریق نیز از جمله دیگر مزایای این نوع قفل درب ضد سرقت است. این قفل ها نیز انواع مختلفی دارند.

از جمله دیگر قفل های ضد سرقت می توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. این قفل ها امنیت بسیار بالایی دارند و در صورت استفاده از اثر انگشت اشتباه، برای مدتی غیر فعال خواهند شد.

از قفل های ضد سرقت کارتی نیز اغلب برای محیط های کاری یا هتل ها استفاده می شود. با استفاده از این قفل ها متوجه می شوید که افراد چه ساعت و چه تاریخی وارد ساختمان شده اند.

قفل های شرکت کاله و داف ترکیه

قفل های کلیدی از جمله رایج ترین قفل درب ضد سرقت هستند اما امنیت آن ها در حد قفل های دیجیتال نیست. از این قفل ها اغلب برای منازل مسکونی استفاده می شود. همانطور که اشاره کردیم، قفل های شرکت کاله و داف ترکیه از جمله قفل های بسیار با کیفیت موجود در دنیا هستند.

درب های ضد سرقت دارای دو نوع قفل اصلی و شب بند هستند. قفل شب بند در بالای درب تعبیه می شود. شما می توانید قفل درب ضد سرقت خود را به آسانی تعویض کنید. البته باید برای تعویض آن از یک متخصص استفاده کنید تا آسیبی به درب وارد نشود. شما می توانید انواع قفل ها را روی درب ضد سرقت ساختمان خود نصب کنید. یکی از مزایای این درب ها این است که قابلیت نصب تجهیزات زیادی را بر روی خود دارند.

قیمت قفل های ضد سرقت

اگر از قفل های با کیفیت استفاده کنید، طول عمر آن ها بالاتر است و امنیت ساختمان شما بیشتر تامین می شود. لازم به ذکر است که هرچه کیفیت قفل بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. در کل درب های ضد سرقت و مهمترین اجزای درب ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی بسیار گران قیمت تر هستند. اما مزایای آن ها به اندازه ای است که شما را مجاب به خرید کند. درب های ضد سرقت علاوه بر افزایش امنیت ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و …، از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد سال جلوگیری کرده و مانع از ورود صداهای اضافه به داخل ساختمان می شوند.

برای خرید انواع درب ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترک به کرال در مراجعه کنید. تمامی درب های ایمنی موجود در این مجموعه از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. برای سفارش درب مناسب برای ساختمان خود همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *