مقالات

سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت

سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت

سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت یکی از دغدغه های افراد است. به این دلیل که افراد از این درب ها برای ویلا ها و منازل و کارگاه ها استفاده می کنند تا ایمنی را افزایش دهند. افرادی که در شمال زندگی می کنند و یا در آن جا ساختمان و ویلا دارند سعی می کنند از درب هایی استفاده کنند که عایق خوبی در برابر باران و رطوبت باشد. و کسانی که در جنوب زندگی می کنند به دنبال درب هایی هستند که علاوه بر عایق بودن، در برابر نور نیز محافظت کند. پس این که بسته به چه مکانی چه نوع درب ضد سرقتی سفارش دهید مهم است.

در این مقاله می خواهیم به ارائه مطالبی درباره سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت بپردازیم تا پیش از خرید  اطلاعاتی  راجع به این درب ها داشته باشید. در ادامه به تعریف درب های ضد سرقت و انواع ان می پردازیم و چندین نکته مهم درباره خرید آن می گوییم که هنگام سفارش آن را رعایت کنید.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت به دربی می گویند که  مانع ورود و نفوذ سارقین به ساختمان و منزل شده و در برابر هر گونه تخریب شدن و دست کاری و اهرم کردن، مقاوم و ایمن بوده و صاحب ملک می تواند اطمینان کند که دزد وارد ساختمان نمی شود. این اطمینان صد در صد نیست ولی این درب ها نسبت به درب های چوبی استحکام بسیار بالایی دارند و در برابر برش و اهرم و دست کاری و فشار از ایمنی زیادی برخوردار اند. امنیت این درب ها حتی از نرده های حفاظتی یا آکاردئونی بالاتر است و از استاندارد های بالاتری برخوردار است و این استانداردها در سطح جهانی تایید شده است.

با سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت می توانید با خیالی راحت مطمئن از ساختمان و منزل خود خارج شوید. چون این درب ها موجب شده سرقت از منزل کاهش یابد. این نکته مهم است که نوع درب سفارشی با محلی که قرار است درب در آن نصب شود متناسب باشد برای مثال درب انتخابی برای منازل و ساختمان با درب ضد سرقت انتخابی برای کارخانه ها و ادارات متفاوت است و کارخانجات نیازمند درب هایی با مقاومت و دوام بیشتری نسبت به درب ساختمان است.

نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید مورد توجه قرار داد چیست ؟

برای خرید و سفارش درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت به چندین نکته توجه کنید:

  • جنس چهارچوب: در چهارچوب باید به فلز استفاده شده در آن توجه کرد که فلز استفاده شده از آلیاژ با دوام و مرغوب باشد و ورق ها به طور مناسب جوش کاری شده باشند. بهترین جوشکاری استفاده از جوش CO2 می باشد.
  • ضخامت چهار چوب: ضخامت باید یک و نیم میلی متر یا بالاتر باشد.
  • جنس لولا: پاشنه درب روی لولا ها می چرخد پس بسیار مهم است که بتواند وزن درب را تحمل کند. اگر تعداد لولا های استفاده شده و جنس آن بی کیفیت باشد بعد از مدتی تنظیم آن به هم می خورد و از ریگلاژی خارج می شود. بهترین حالت این است که از لولای بلبرینگ استفاده شود و تعداد آن سه عدد باشد.
  • جنس لایه: هنگام سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت می توانید کاملا سلیقه ای جنس لایه را انتخاب کنید مثلا جنس ام دی اف را انتخاب کنید که ظاهر زیبایی دارد و نسبت به جنس ملامینه براق تر است ولی دوام کم تری دارد.
  • با توجه به مبلغی که قرار است هزینه کنید باید ورقی را انتخاب کنید که قرار است بین فضای دو سوی درب به کار می رود.
  • دقت کنید که قفل های به کار گرفته شده دردرب از بهترین و با کیفیت ترین قفل ها است، که بهترین قفل مربوط به قفل های با برند ترکیه مانند کاله است که در ایران از آن برای درب ضد سرقت زیاد استفاده می کنند.
  • هنگام سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت به کفیت دستگیره ها دقت کنید و مطمئن شوید که از ابزار یراق های مرغوب استفاده شده است.

قیمت درب ضد سرقت چگونه است ؟

قیمت درب ضد سرقت، با توجه به این که از چه اجزایی تشکیل شده و کیفیت آن اجزا به چه شکل است می تواند متفاوت باشد. این درب ها طوری ساخته می شوند که امکان عبور را غیر ممکن کنند و برای این کار سعی می کنند بهترین لولا ها وقفل ها را انتخاب نمایند. در نتیجه درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند و هرکدام قیمت متفاوتی را دارا می باشند. پس پیش از سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت بهتر است انواع درب های ضد سرقت را بشناسید.

درب ضد سرقت چینی از بی کیفیت ترین و بی دوام ترین درب های موجود در بازار است چون در ساختار آن از فولاد استفاده نکرده اند. در ساختار این درب ها ورق های آهن به کاررفته است که در برابر برش و اسید و ضربات مقاومت ندارند و تنها ظاهر گول زننده ای دارند. این درب ها ارزان قیمت می باشند.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک در کشور ترکیه ساخته شده و وارد ایران می شود و بسیار پر طرفدار است چون کیفیت بالایی دارد. در ساخت این درب از فولاد استفاده شده و استاندار بالایی  دارد. درب ضد سرقت ترک عایق قوی ای در برابر برش  و گرما و سرما و صدا و… است و در آتش سوزی و زلزله ایمن می باشد. در این درب ها از دو لایه روکش استفاده شده است. به دلیل کیفیت بالا و استفاده از قفل های درجه یک قیمت زیادی دارند.

در سال های اخیر کشور ایران نیز قطعات را از کشورهای دیگر  وارد کرده و ساخت این درب ها در ایران بسیار مرسوم شده است. بسیاری از خریداران سفارش درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت را به شرکت ها و مجموعه های تولید کننده ایرانی می دهند. و قیمت این درب ها با توجه به قطعات استفاده شده متفاوت است.

تهیه درب ضد سرقت

امروزه درب های ضد سرقت چینی و ترکیه وارد ایران می شود ولی شرکت های موجود در ایران نیز با استفاده از قطعات وارداتی آن را مونتاژ کرده و به فروش می رسانند. اگر شما تمایل به آگاهی نسبت به این درب ها دارید و یا در این زمینه نیاز به مشاوره دارید و در پی سفارش درب ضد سرقت تمام فلز باکیفیت می باشید می توانید با مجموعه کرال درب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *