مقالات

درب ضد سرقت روکش pvc چیست ؟

درب ضد سرقت روکش pvc چیست, درب ضد سرقت PVC, روکش PVC, قیمت درب ضد سرقت با روکش PVC

درب ضد سرقت روکش pvc چیست؛ چهار چوب این این درب های ضد سرقت از از ورق فلزی با ضخامت 2 میل وپهنای 18 سانت ساخته می شود. در داخل در ب های ضد سرقت 3 تکه ورق سرتاسر به صورت محور سینوسی همراه با قید های افقی به منظور استحکام بیشتر لنگه ی درب ساخته و کار شده است.کلاف لنگه درب های قوطی فلزی به ضخامت 5/1 و با ابعاد جانبی 120*50 می باشد که دور تا دور لنگه درب های ضد سرقت را فرا گرفته و با دستگاه رول فرمینگ ساخته می شود.
توام با حرارت و فشار که حاصل واکنش درب ضد سرقت با روکش PVC وکیوم و خلع می باشد همانطور که پیش تر اشاره شد همراه با دمای بالا چسبانده می شود.

انواع درب ضد سرقت با روکش pvc چیست ؟

این محصول درای تنوع بسیاری از نظر؛

  1. نوع رویه های درب ضد سرقت
  2. رنگ در ب های ضد سرقت

رال رنگ مخصوص درب ضد سرقت با این روکش بیش از 30 نمونه سمپل رنگ دارد که متناسب با فضای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

به طور کلی می توان گفت که می شود هر گونه درب ضد سرقت را با روکش کرد. روکش PVC تقریبا از درب های کلاسیک به شمار می آیند. درب ضد سرقت با روکش PVC مدت زیادی از طراحی ساخت و مرحله ی اجرایی آن ها می گذرد و در این مدت توانسته اند به خوبی خود را در ضمینه ی درب های ضد سرقت ثابت کنند.

مانند سایر درب های ضد سرقت دارای ساختار PVC درب های ضد سرقت ساختار فلزی با پروفیل کشی فلزی هستند که در کارخانه جات تولید می شوند با این تفاوت که در این محصول به جای استفاده از روکش های ضد آب استفاده می شود.PVC چوبی بر روی درب های ضد سرقت از روکش ضد آب PVC یکی از ویژگی های مهم درب های ضد سرقت با روکش بودن این درب ها است.

چرا یک درب باید ضد آب باشد ؟

با اندکی توجه می توانید به یاد آوردی که کشور عزیزمان دارای اقلیمی 4 فصل می باشد که در بعضی نقاط آن با تغییر فصول مختلف از میزان رطوب هوا مانند دیگر نقاط سایر کشور کاسته نمی شود رطوبت موجود در هوا می تواند به راحتی بر روی صنایع چوبی تاثیر بگذارد و با رسوخ در میان بافت آن ها باعث از کار افتادگی و به اصطلاح باد کردن آن ها شود و خسارت های هنگفتی را برای صاحبان محصولات چوبی به ارمغان آورد. پس این درب برای آب و هوای مرطوب مناسب می باشد.

قبل تر به جنس درب های ضد سرقت MDF اشاره کردیم  که بعدها گفتیم که این درب ها در واقع از جنس PVC روی آن تعبیه میگردد. حرارت و فشار رویه ی به روش صنعتی است به همین علت در تولید رویه درب ضد سرقت PVC امکان آسیب روکش (خراشیده شدن و …) امکان رنگ کردن مجدد درب وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *