مقالات

جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه

جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه

بر روی درب ضد سرقت ترک یک عدد چشمی و یک قفل شب بند نیز نصب شده است. و همین ویژگی یکی از ویژگی های جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه است .

سیستم قفل این نوع درب ‌ها به این صورت است که با چرخاندن کلید، 8  زبانه ی متحرک و ثابت به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب می‌شوند. درب‌ ضد سرقت ترک دارای 3 کلید کارگری و 8 کلید اصلی کامپیوتری هستند؛ در هنگام ساخت‌ و ساز ساختمان ها می ‌توان از کلید کارگری به جای کلیدهای اصلی قفل ‌ها استفاده کرد.

همچنین، درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند است که روزت‌ هایی از جنس الماس دارد و امکان سوراخ کردن آن با دریل وجود ندارد.

ویژگی درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترک عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند و در برابر فشار و برش مقاوم  می ‌باشند. این درب ‌ها هنگام زلزله و آتش ‌سوزی محکم بوده و دارای اسکلت فلزی مستحکم شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی ‌متر با رنگ و طرح چوب طبیعی هستند که بین آنها لایه پلی ‌اورتان فشرده تزریق شده است.

رویه درب ضد سرقت

جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه در رویه آن، MDF به ضخامت 8 تا 10 میلی‌ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد که از روکش ‌های PVC یا چوب با طرح های خاصی  ساخته می‌شوند.

چهارچوب درب ضد سرقت بیشتر مواقع از ورق فلزی 2 میلی‌ متری فرم داده شده، ساخته می‌شود.  رویه محکم از ویژگی های درب ضد سرقت ترک است .

کلیه قسمت ‌های فلزی درب توسط رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی می‌ گردد.

همچنین دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درز گیر برای جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان نصب شده است.

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود .

معرفی درب ضد سرقت ترک

بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد.  و همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند  .

درب های ضد سرقت دارای 4 لولا است که میتوانید به وسیله آنها درب را رگلاژ کنید.

بر روی درب تجهیزات مختلفی نصب می شود. مانند چشمی، دستگیره ها، قبل شب بند و… که باعث زیبایی و بالا رفتن امنیت درب می شود. تجهیزاتی که بر روی درب های ضد سرقت ترک استفاده می شود دارای طرح های زیبایی است که زیبایی درب را افزایش میدهد.

یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک اهمیت زیاد به زیبایی آن است.

فروش جدید ترین درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد ایجاد کننده امنیت در یک ساختمان می باشد.

درب های ضد سرقت ترک و ایرانی از محبوب ترین مدل های بازار هستند که دارای کیفیت و ظاهری مشابه می باشند.

ولی قیمت درب ضد سرقت ایرانی مناسب تر و ارزان تر از درب ترک است و آن هم فقط به دلیل افزایش نرخ ارز می باشد و نه کیفیت برتر درب های ترک.

درب امن یکی از معتبرترین و قدیمی ترین فروش درب ضد سرقت در ایران می باشد.

تمام محصولات درب امن دارای کیفیت بالا بوده و مطابق با استانداردهای تعیین شده ساخته می شوند.

مزیت خرید درب ضد سرقت برای شما مشتریان محترم این است که شما می توانید بسیار سریع درب ضد سرقت خود را تحویل بگیرید و از بیشترین تخفیفات نیز بهره مند شوید .

فروش درب ضد سرقت

این ویژگی خوب را به شما خریدار محترم درب های ضد سرقت  می دهیم که تمام توان این مجموعه این بوده است که زیبا ترین مدل ها و پر فروش درب ضد سرقت را به موجودی های خود اضافه کند تا شما خرید اینترنتی درب ضد سرقت مطمئنی داشته باشید. همان طور که مستحضر هستید گروه های صنعتی زیادی  به عنوان نماینده فروش اینترنتی درب ضد سرقت لوکس شرکت ها در ترکیه در ایران فعالیت می کند و تمامی محصولات و خدمات فروش و نصب درب ضد سرقت خود را با استانداردهای شرکت فوق انجام خواهد داد. که از جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه می باشند .

ما به وعده خود حتما عمل خواهیم کرد و هر روز کیفیت محصولات و خدمات فروش درب ضد سرقت خود را افزایش خواهیم داد. ما یکی از بهترین ها در فروش جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه هستیم .

درب ضد سرقت سوپر لوکس با رویه ۱۰ میلی ام دی اف ترک و از روکش های گردوئی آمریکایی و راش ترک با کلاف کشی فلزی در دور تا دور لنگه درب و ورق کشی فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند ، که از جدیدترین مدل درب ضد سرقت در ترکیه به شمار میرود .

مدل ها و طرح های این مجموعه معمولا از طرح های کلاسیک عام پسند و یا تلفیقی ساخته می شوند . زیبایی مختص به خود را دارند این مدل درب ضد سرقت سوپر لوکس از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده .

ویژگی درب ضد سرقت سوپر لوکس

معمولا کسانی که قصد خرید درب ضد سرقت کلاسیک یا ساختمان سازان که قصد هزینه کردن در ساختمان را دارند از درب ضد سرقت سوپر لوکس استفاده می کنند.

در حالت استاندارد این دربها با کلاف فلزی در داخل لنگه درب ضد سرقت و دو نوع قفل شرکت کالی اصل با دو عدد توپی کالی ترکیه ای اورجینال با ۵ سال گارانتی تعویض ، قفل سوم امنیتی یا قفل پست چی ،دستگیره و چشمی کلون دار عثمانی لوکس و یا هلالی با چشمی مخصوص و چهارچوب فلزی به مشتریان ارائه می شوند.

درب ضد سرقت سوپر لوکس نمونه ای از جدیدترین مدل درب ضد سرقت ترکیه است  که همانطور از نامش مشخص است جز دسته درب های لاکچری می باشد.

درب ضد سرقت سوپر لوکس

درب ضد سرقت سوپر لوکس به صورت مستقیم توسط گروه دکوراسیون داخلی از کشور ترکیه وارد شده اند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

اکثر درب های برجسته سوپر لوکس دارای قاب های برجسته روی درب بوده و ضخامت ورق درب بسته به نوع درب ضد سرقت از ام دی اف

10 میل با ورق فولاد سراسری و عایق پشم سنگ می باشد که همین خصیصه باعث شده هم ایمنی درب نسبت به سایر درب های ضد سرقت بیشتر بوده و هم عایق حرارتی و صوتی باشد که در نوع خود بی نظیر می باشند.

و ضخامت ورق چهارچوب این درب ها با قطر 1.5 میلیمتری می باشد.

یکی از برجسته ترین نکات ایمنی در درب ضد سرقت سوپر لوکس برجسته تعداد زبانه های قفل درب می باشد که دارای 13 زبانه و قفل مرکزی می باشد.

وزن درب های سوپر لوکس تقریبا بالای 130 کیلوگرم میباشند که از دیگر مزیت های ایمنی درب ضد سرقت سوپر لوکس برجسته می باشد.

علاوه بر ایمنی و استقامت این دسته از درب ها دارای زیبایی دلنشینی می باشند که اکثر آن ها از روکش گردو درست شده و دارای رو کوب و تاج می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *