مقالات

تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل

تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل

انسان‌ها از گذشته تا به حال به دنبال امنیت و آسایش بوده‌اند. یکی از اهداف اصلی خرید درب ضد سرقت، تامین امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود سارقان به داخل آن است. این درب‌ها انواع مختلفی دارند و در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، ایران و چین تولید می‌شوند و قیمت آن‌ها چند برابر درب‌های معمولی است. در این بخش به نحوه تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید درب ضد سرقت باکیفیت به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. به صفحه اصلی سایت رفته و انواع درب‌های ضد سرقت و امنیتی شرکت کرال در را مشاهده کنید. در ساخت انواع درب ضد سرقت ترک موجود در این فروشگاه از بهترین متریال استفاده شده است. با خرید درب‌های این شرکت، امنیت ساختمان خود را تامین کنید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت یکی از درب‌های امنیتی است که وظیفه تامین امنیت و آسایش ساختمان را دارد. از این درب‌ها در انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … استفاده می‌شود. درب‌های ضد سرقت دارای انواع و طرح‌های متنوعی هستند و علاوه بر مقاومت بالا در برابر نیروهای خارجی، ظاهر بسیار زیبایی دارند. شما به راحتی می‌توانید این درب‌ها را با دکوراسیون داخلی ساختمان خود هماهنگ کنید.

این درب‌ها در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. علاوه بر این عایق‌های خوبی برای حرارت و برودت بوده و از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد سال جلوگیری می‌کنند. همچنین به دلیل جلوگیری از ورود صداهای اضافه به داخل ساختمان، آسایش ساکنین را نیز فراهم می‌کنند. پس هنگام خرید این درب‌ها دقت کافی به خرج دهید. در اینجا به برخی نکات جهت تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل اشاره خواهیم کرد.

اهمیت وجود ورق فلزی در درب‌های ضد سرقت

یک درب ضد سرقت تفاوت زیادی با درب‌های معمولی دارد. در درب‌های ضد سرقت از اجزای زیادی استفاده شده است. یکی از راه‌های تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل و از قابل توجه‌ترین تفاوت‌های این درب‌ها با درب‌های معمولی، وجود یک ورق فلزی در بین لایه‌های درب است. این ورق فلزی مقاومت درب ضد سرقت را افزایش داده و آن را در برابر نیروها و فشارهای خارجی ایمن می‌کند. اگر این ورق در درب وجود نداشته باشد، درب‌های ضد سرقت تفاوت خاصی با درب‌های معمولی نخواهند داشت. ورق‌های فلزی وزن درب را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. از این رو درب‌های ضد سرقت سنگین‌تر از درب‌های معمولی هستند. هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این نکته توجه کنید.

قفل ضد سرقت باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

از دیگر راه‌های تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل، نوع قفل درب ضد سرقت است. یک درب ضد سرقت بدون داشتن قفل مناسب، به یک درب معمولی تبدیل می‌شود و دیگر کارایی لازم را ندارد. قفل‌های ضد سرقت در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. قفل‌های کلیدداب و کامپیوتری که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. تمامی این قفل‌ها از چندین جهت به داخل چهارچوب رفته و باز کردن درب را تقریبا غیرممکن می‌کنند. هنگام خرید قفل به کارخانه تولیدکننده آن توجه کنید. قفل‌های باکیفیت، ایمنی درب ضد سرقت ساختمان شما را افزایش می‌دهند. برای مثال قفل‌های شرکت کاله ترکیه از جمله بهترین‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

نکات مهم در تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل

ضخامت و جنس چهارچوب درب ضد سرقت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چهارچوب این درب‌ها اغلب دارای ضخامتی بیش از ۱.۵ میلی‌متر هستند. در ساخت آن‌ها از آلیاژهای باکیفیت استفاده شده باشد. جنس لولاها،نوع دستگیره، رویه درب، ورق فلزی داخل آن و … از عوامل تاثیرگذار روی کیفیت درب‌های ضد سرقت هستند. وزن این درب‌ها معمولا بین ۹۵ الی ۱۲۰ کیلوگرم است و نباید سبک‌تر از این مقدار باشند.

قیمت درب‌های ضد سرقت چندین برابر درب‌های معمولی است. اما مزایای آن‌ها به اندازه‌ای زیاد است که این درب‌ها را به محبوب‌ترین درب‌های ساختمانی تبدیل کرده‌است. تشخیص درب ضد سرقت جعلی از اصل کار چندان دشواری نیست و با کمی دقت میسر می‌شود. البته بهتر است برای خرید این درب‌ها به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.

خرید درب ضد سرقت اصل از گروه صنعتی کرال در

گروه صنعتی کرال در تولید کننده درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید و فروش درب ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت مناسب، محصولات جدید خود را با علامت تجاری کرال در عرضه نماید. تمامی درب‌های موجود در این شرکت، با استفاده از بهترین متریال ساخته شده و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. برای مشاهده و خرید انواع درب‌های امنیتی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. درب مورد نیاز ساختمان خود را انتخاب کرده و آن را به صورت اینترنتی از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *