مقالات

باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار

باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار

درب ضد سرقت یکی از انواع درب‌های امنیتی است که در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … از آن استفاده می‌شود. این درب­ها امنیت ساختمان را تامین کرده و مانع از ورود سارقان به داخل ساختان می­شوند یا ورود آن ها را به تاخیر می­اندازند. درب های ضد سرقت به دلیل ویژگی­های منحصر بفردی که دارند، در دهه­های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده­اند. درب‌های ضد سرقت ترک از جمله بهترین درب‌های ضد سرقت موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند. در این بخش به باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار خواهیم پرداخت و ویژگی این درب‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین درب‌های ضد سرقت است. این درب‌ها دارای متریال باکیفیت هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. برای خرید باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار به ما مراجعه کنید.

درب‌های ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارند در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند. این درب‌ها همچنین مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی، زلزله، رطوبت و … دارند. عایق حرارت و برودت هستند و از ورود صداهای اضافه به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند. از این رو در فصول گرم و سرد سال از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و نیز آسایش ساکنین یک ساختمان را فراهم می‌کنند. این درب‌ها دارای یک لایه فلزی میانی هستند. در اصل این ورق فلزی است که مقاومت درب‌های ضد سرقت را بالا برده و آن‌ها را به درب‌های امنیتی تبدیل کرده است. رویه این درب‌ها اغلب از جنس ام دی اف ۸ الی ۱۰ میلی‌متر است که با روکش چوب طبیعی یا پی وی سی پوشانده شده است. درب‌های ترک کیفیت بسیار خوبی دارند و از نمونه‌های ایرانی و چینی گران قیمت‌تر هستند. برای مشاهده انواع درب ضد سرقت ترک به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

هنگام خرید درب ضد سرقت به این نکات توجه کنید

هنگام خرید درب ضد سرقت باید به برخی نکات توجه کنید. این درب‌ها قیمت بالاتری نسبت به درب‌های معمولی دارند و طبیعتا مزایای استفاده از آن‌ها بسیار بیشتر از درب‌های معمولی است. اما متاسفانه برخی فروشگاه‌ها، درب‌های معمولی را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می‌رسانند. در نتیجه بهتر است با برخی ویژگی‌های این درب‌های امنیتی آشنا شوید.

درب‌های ضد سرقت ترک دارای یک لایه فلزی میانی به قطر حداقل ۱.۵ میلی‌متر هستند. این ورق فلزی وزن درب را افزایش می‌دهد. از این رو درب‌های ضد سرقت حداقل ۹۰ کیلوگرم وزن دارند و وزن آن‌ها در برخی موارد تا ۱۴۰ کیلوگرم نیز می‌رسد. چهارچوب این درب‌ها اغلب کشویی است و از ۱۸ سانتی‌متر الی ۲۴ سانتی‌متر قابل تنظیم می‌باشد. این درب‌ها دارای ۴ لولا هستند. قفل آن‌ها حداقل ۸ زبانه دارد و از چندین جهت داخل چهارچوب می‌شود. درب‌های ضد سرقت یک لنگه و دو لنگه دارای انواع مختلفی از جمله درب ضد سرقت لمینت، درب ضد سرقت پی وی سی، درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت سوپر لوکس و … هستند. این درب‌ها طرح‌های متنوعی دارند و به آسانی با دکوراسیون منزل یا محل کار شما هماهنگ می‌شوند. برای مشاهده باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

قیمت درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک در مقایسه با درب‌های ضد سرقت ایرانی و چینی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا در ساخت این درب‌ها از متریال باکیفیت بالا استفاده شده است. البته این به این معنی نیست که درب‌های چینی و ایرانی بی‌کیفیت هستند اما درب‌های ترک از جمله بهترین درب‌های ضد سرقت در دنیا هستند و طرفداران زیادی دارند. این درب‌های امنیتی دارای اجزای مختلفی هستند که هر یک از این اجزا در راستای افزایش مقاومت درب به‌کار رفته است.

ساختار درب­های ضد سرقت ترک تفاوت زیادی با درب­های معمولی دارد. این درب­ها در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند. مانع از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان می­شوند. عایق حرارت، برودت و صوت هستند. در برابر زلزله و آتش­سوزی مقاومت بالایی دارند. مزایای این درب­ها بسیار زیاد است. از این رو قیمت آن­ها در مقایسه با درب­های معمولی بیشتر است. با استفاده از درب­های ضد سرقت در ساختمان خود، نه تنها امنیت را در ساختمان برقرار کرده­اید، بلکه آسایش ساکنان آن را نیز حفظ می­کنید. برای خرید باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار به صفحه اصلی مراجعه کنید.

اهمیت قفل در درب­های ضد سرقت

اگر قفل درب ضد سرقت ساختمان شما دارای کیفیت خوبی نباشد، کارایی درب ضد سرقت تا حد قابل توجهی پایین می آید. این قفل­ها به راحتی قابل تعویض هستند و شما می­توانید قفل درب ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و … خود را با انواع قفل ضد سرقت جایگزین کنید. قفل های ضد سرقت به دو نوع کامپیوتری و دیجیتال تقسیم می­شوند که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. شرکت کاله ترکیه یکی از مشهورترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید قفل ضد سرقت و یراق آلات است. قفل‌ها نقش بسیار مهمی در درب‌های ضد سرقت دارند. اگر در این درب‌ها از قفل باکیفیت استفاده نشود، ایمنی درب تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این درب‌ها دارای دو قفل اصلی و شب بند هستند که حداقل از ۸ زبانه تشکیل شده‌اند. هرچه تعداد زبانه‌ها بیشتر باشد، امنیت درب بالاتر می‌رود. شرکت کرال در، باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار را به شما عرضه می‌کند. همین حالا با ما تماس بگیرید.

کرال در، ارائه دهنده باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار

گروه صنعتی کرال در تولید کننده درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری کرال در عرضه نماید. برای خرید انواع درب‌های امنیتی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. برای ساخت تمامی درب‌های موجود در این سایت از متریال باکیفیت استفاده شده و قیمت‌ها با توجه به بودجه مخاطب تعیین شده‌اند. فروش درب ضد سرقت ترک در ایران رواج دارد و شما به راحتی می­توانید این درب­ها را تهیه کنید. برای خرید باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت ترکیه در بازار به ما مراجعه کنید. این درب­ها علاوه بر مقاومت بالا، دارای طرح­ها و رنگ­های متنوعی هستند و متناسب با هر سلیقه­ای می باشند. همین حالا برای خرید درب مورد نیاز ساختمان خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *