مقالات

سفارش درب ضد سرقت ترک اصل

سفارش درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت یک درب امنیتی است که در انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … از آن استفاده می‌شود. این درب‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارند، مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان شده و امنیت ساختمان را افزایش می‌دهند. درب‌های ضد سرقت در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. زیرا علاوه بر استحکام و ایمنی بالا، دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هستند و زیبایی ساختمان را دوچندان می‌کنند. در این بخش به انواع درب‌های ضد سرقت و مزایای استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت. برای سفارش درب ضد سرقت ترک اصل به ما مراجعه کنید. درب‌های ضد سرقت ترک از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین درب‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

تفاوت درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی

درب‌های ضد سرقت انواع مختلفی دارند. درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی از جمله درب‌هایی هستند که در ایران موجود می‌باشند. این درب‌ها ساختار تقریبا مشابهی دارند اما متریال استفاده شده در آن‌ها متفاوت است. از این درب ضد سرقت ترکیه به عنوان یکی از بهترین درب‌های ضد سرقت در دنیا شناخته می‌شود. برای سفارش درب ضد سرقت ترک اصل از طریق همین سایت اقدام کنید. البته درب‌های ضد سرقت ایرانی و چینی نیز کیفیت خوبی دارند اما در تولید درب‌های ترک از بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده است. برای مثال در قفل این درب‌ها، قفل ضد سرقت شرکت کاله ترکیه به کار رفته است. شرکت کاله تولیدکننده بهترین قفل‌ها و یراق آلات در دنیا است. درب­های ترک قیمت بالاتری در مقایسه با درب­های چینی و ایرانی دارند. شما می­توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، درب مناسب را برای ساختمان انتخاب کنید.

درب ضد سرقت چوبی و فلزی

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم می‌شوند. اما درب‌های چوبی به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ دارند، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. درب‌های ضد سرقت چوبی در اصل همان درب‌های فلزی هستند که برای لایه رویی آن‌ها از ام وی اف و پوشش چوب استفاده می‌شود. تمامی درب‌های ضد سرقت از یک لایه فلزی داخلی تشکیل شده‌اند. این ورق فلزی دارای ضخامت حداقل ۱.۵ میلی‌متری است و مقاومت درب را در برابر فشار و ضربه افزایش می‌دهد. درب‌های ضد سرقت بدون این ورق فلزی به درب معمولی تبدیل می‌شوند و دیگر کارایی لازم را ندارند. شما می­توانید با توجه به نوع کاربری ساختمان، اقلیم جغرافیایی، نیاز، بودجه و سلیقه خود، انواع درب­های ضد سرقت چوبی و فلزی را خریداری کنید. درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت لمینت، درب ضد سرقت برجسته و … از انواع درب­های ضد سرقت موجود در بازار هستند. هنگام خرید درب‌های ضد سرقت باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و به برخی نکات مهم توجه کنید. با سفارش درب ضد سرقت ترک اصل از شرکت کرال در، دیگر نگران کیفیت، اصالت و قیمت درب مورد نظر برای ساختمان خود نباشید.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت ترک در ساختمان

انسان از گذشته تا به امروز به دنبال امنیت و آسایش بوده است. هدف اصلی خرید درب­های ضد سرقت نیز ایجاد امنیت و آرامش برای ساکنان ساختمان است. این درب­ها در مقایسه با درب های معمولی قیمت بسیار بیشتری دارند، اما مزایای استفاده از این درب­ها به اندازه­ای است که باعث شده است طرفدارارن زیادی پیدا کنند. درب­های ضد سرقت در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. این درب­ها عایق­های خوبی در برابر سرما و گرما هستند و از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد سال جلوگیری می­کنند. مانع از ورود صداهای اضافه به داخل ساختمان می­شوند. از ورود گرد و غبار جلوگیری می­کنند. همچنین بسیاری از این درب­ها با توجه به روکشی که دارند، ضد آب و ضد حریق هستند. از این رو درب­های ضد سرقت نه تنها امنیت ساختمان را افزایش می­دهند، بلکه آسایش و آرامش ساکنین را نیز فراهم می­کنند. برای سفارش درب ضد سرقت ترک اصل به نکات زیر توجه کنید.

نکات قابل توجه برای سفارش درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با درب های معمولی ندارد. اما مقاومت آن در برابر فشار، ضربه، حرارت و … چندین برابر درب­های معمولی است. زیرا این درب­ها ساختار ویژه­ای دارند. تمامی درب­های ضد سرقت از یک ورق فلزی داخلی تشکیل شده­اند. این ورق وزن درب را تا حد زیادی افزایش می­دهد. از این رو بهتر است هنگام خرید درب ضد سرقت به وزن آن توجه کنید. درب­های ضد سرقت معمولا بین 90 تا 120 کیلوگرم وزن دارند.

از دیگر عناصر مهم در درب­های ضد سرقت، قفل­های ضد سرقت است. کیفیت این قفل­ها اهمیت زیادی دارد. اگر از قفل­های نامرغوب استفاده کنید، درصد ایمنی درب تا حد زیادی پایین می­آید. قفل­ها و یراق آلات شرکت کاله ترکیه از جمله بهترین قفل­های موجود در بازار داخلی و خارجی هستند. قفل ضد سرقت به دو دسته کلیددار و کامپیوتری تقسیم می­شود. این قفل­ها از چندین جهت داخل لولا رفته و امکان نفوذ به داخل را تا حد بسیار زیادی کاهش می­دهند. قفل­های ضد سرقت معمولا دارای هشت زبانه هستند. هرچه تعداد زبانه آن­ها بیشتر باشد، مقاومت درب افزایش پیدا می­کند.

جنس و ضخامت چهارچوب، لولاها، متریال به کار رفته و … در درب­های ضد سرقت از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برای خرید بهترین و مناسب­ترین درب­های ضد سرقت به شرکت کرال در مراجعه کنید. با سفارش درب ضد سرقت ترک اصل، امنیت و آسایش اهالی ساختمان خود را فراهم کنید.

سفارش درب ضد سرقت ترک اصل از شرکت کرال در

گروه صنعتی کرال در تولید کننده درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری کرال در عرضه نماید. ما در این گروه همواره در تلاش هستیم تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهیم. همین حالا با مراجعه به صفحه اصلی سایت، انواع درب‌های ضد سرقت را مشاهده کرده و درب مناسی را برای ساختمان خود سفارش دهید. مشخصات فنی تمام درب‌ها به همراه قیمت و تصویر هر درب در سایت درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *