مقالات

خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس

خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس

درب های ضد سرقت دارای انواع فلزی و چوبی مختلفی هستند. این درب ها به منظور جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان استفاده می شوند. درب های ضد سرقت از جمله درب های امنیتی هستند که استحکام بالایی دارند و در برابر نیروهای خارجی مقاوم می باشند. یکی از انواع این درب ها، خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس است. این درب همانطور که از نام آن پیدا است، از جمله درب های لوکس و تجملاتی است. از این جهت اغلب برای ساختمان های مسکونی و ویلایی به کار گرفته می شود.

اغلب درب های ضد سرقت سوپر لوکس، دارای قاب برجسته هستند. از این رو میزان ایمنی آن ها از سایر درب های ضد سرقت بیشتر است و نیز وزن آن ها سنگین تر می باشد. هرچه وزن درب و تعداد لایه های آن بیشتر باشد، طبیعتا مقاومت آن درب نیز بیشتر خواهد شد. وزن یک درب ضد سرقت سوپر لوکس معمولا حدود 130 کیلوگرم می باشد. این درب ها علاوه بر ایمنی بالا، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند و از سایر درب های ضد سرقت گران تر هستند.

طراحی و خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس

درب ضد سرقت در دو نوع فلزی و چوبی به بازار عرضه می شود. درب های چوبی به دلیل تنوع در طرح و رنگ، طرفداران بیشتری دارند. ساختار این درب ها به صورتی است که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. زیرا از یک ورق فلزی داخل هر درب ضد سرقت استفاده می شود. این ورق کمک زیادی به مقاومت درب می کند. برای لایه بیرونی درب نیز از ام دی اف یا چوب طبیعی همچون چوب گردو، راش و … یا روکش پی وی سی استفاده می شود. پی وی سی ماده ای بسیار کاربردی و ارزان قیمت است که استفاده زیادی در صنعت و ساختمان سازی دارد. این ماده خاصیت ضد آب دارد و اغلب در محیط های مرطوب از آن استفاده می شود.

همانطور که اشاره کردیم، درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند. برای خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس از جمله درب های لوکس و بسیار زیبا است که طرفدارن خاص خود را دارد. در این درب ها از از تزئینات زیادی استفاده می شود. اغلب خانه های مسکونی، ویلاها، هتل ها و … از این درب ها استفاده می کنند. این درب های ضد سرقت به دلیل ظاهر لوکسی که دارند چندان مناسب ساختمان های تجاری یا صنعتی نمی باشند.

چرا باید درب ضد سرقت بخریم ؟

از جمله دیگر مزایای درب های ضد سرقت که بین تمامی آن ها مشترک است، می توان به خاصیت عایق بودن آن ها اشاره کرد. در لایه داخلی این درب ها از چشم سنگ استفاده می شود. از این رو این درب ها عایق های بسیار خوبی برای گرما، سرما و صوت هستند. از این رو از اتلاف انرژی و ورود سر و صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

همچنین بسیاری از آن ها ضد آب و نیز ضد حریق می باشند. شما می توانید ویژگی های درب های ضد سرقت را متناسب با نوع ساختمان خود، کاربری و محل قرارگیری آن تعیین کنید. برای مثال درب های ضد سرقت روکش پی وی سی گزینه های مناسبی برای ساختمان های شمالی و جنوبی کشور هستند. زیرا در این مناطق میزان بارندگی و رطوبت زیاد است.

قیمت درب ضد سرقت سوپر لوکس

قیمت درب ضد سرقت سوپر لوکس به متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. برای مثال نوع چوب، جنس دستگیره، نوع قفل ضد سرقت و … استفاده شده در هر درب در قیمت نهایی آن درب تاثیرگذار است. درب های سوپرلوکس نیز همانطور که از نام آن ها مشخص است، از جمله درب های لاکچری هستند که قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با سایر درب های ضد سرقت دارند. برای خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. قیمت این درب ها چند برابر درب های چوبی معمولی است، اما کارایی آن ها به اندازه ای است که نباید در خرید درب های ضد سرقت برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … خود لحظه ای تردید کنید.

گروه صنعتی کرال با سال ها تجربه در تهیه و تولید انواع درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه می کند. برای مشاهده انواع درب های امنیتی با طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید. همین حالا می توانید درب مورد نیاز ساختمان خود را از ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *