مقالات

خرید بهترین نوع درب برجسته

خرید بهترین نوع درب برجسته

خرید بهترین نوع درب برجسته به صاحبان ساختمان ها و ملک ها کمک می کند تا بتوانند امنیت برقرار کنند. درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند که این روزها دارای طرفداران زیادی هستند. درب ضد سرقت برجسته یکی از انواع درب های ضد سرقت شیک و مدرنی است که با استفاده از انواع مختلف چوب ساخته می شود و به بازار هدف عرضه می شود. این درب ها ظاهری شیک و لوکس دارند و باعث زیبا تر شدن ساختمان مسکونی و یا ویلایی می شوند. از این رو بسیاری از کسانی که به زیبایی اهمیت می دهند به دنبال خرید بهترین نوع درب برجسته هستند.

درب های ضد سرقت اصولا دارای سطح صافی هستند اما این درب ها ظاهر برجسته دارند و روی آن ها طرح هایی به بیرون یا داخل کار شده است. این محصول از لحاظ اندازه و شکل وتنوع بالایی دارد.

خرید درب ضد سرقت برجسته

اگر کسی قصد خرید بهترین نوع درب برجسته را دارد می تواند آن را به صورت اختصاصی سفارش دهد و طرح های مورد نظر خود را به تولید کننده ارائه دهد تا محصول دلخواه او تولید شود. قیمت این درب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به متریال هایی که در ساخت درب ها به کار می رود و قفل هایی که استفاده می شود متفاوت خواهد بود و هر کسی می تواند با توجه به بودجه ای که دارد اقدام به سفارش کند.

ولی به طور کلی این درب ها به دلیل ظاهر زیبا و دارا بودن طرح های برجسته، قیمت بالاتری دارند و کسانی که قیمت برایشان مهم نیست و به زیبایی توجه می کنند این درب ها را خریداری می کنند. د رب های ضد سرقت ممکن است از خارج از ایران وارد شده باشد یا اینکه توسط تولید کنندگان در ایران ساخته شده باشد.

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند و این درب ها در برابر درب های معمولی دارای امنیت و مقاومت بالاتری در مقابل نفوذ بیگانگان هستند. مهم ترین دلیلی که فراد به سراغ خرید این نوع درب ها می روند تامین امنیت و محافظت برای کاهش سرقت است. در خرید بهترین نوع درب برجسته باید اطلاعاتی از قبل داشته باشید و به نکاتی توجه کنید تا بهتر ین محصول را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت برجسته محصولی است که علاوه بر امنیت داشتن و بادوام بودن در برابر نفوذ سارقین و افراد ناشناس، ظاهر زیبایی نیز دارد و بسیاری از افراد که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند این نوع محصول را انتخاب می کنند. این درب ها از قفل های امنیتی مختلف استفاده می کنند که هر قفل دارای کاربرد متفاوتی است. البته افراد باید توجه کنند می خواهند برای چه جایی درب ضد سرقت خریداری کنند.

درب ضد سرقت برجسته مناسب چه مکان هایی است ؟

کسانی که قصد خرید درب های ضد سرقت را برای کارخانه دارند به دنبال زیبایی درب ها نیستند بلکه باید محصولی را خریداری کنند که دارای امنیت بسیار بالایی باشد و در برابر اهرم کردن و برش و فشار و اسید و… مستحکم باشند و این افراد اصولا درب ضد سرقت ترک خریداری می کنند.

این روزها بیشترین سرقت از منازل مسکونی انجام می شود و افرادی که به دنبال راه حلی برای جلوگیری از نفوذ سارقین هستند درب هایی را خریداری می کنند که این امنیت را ایجاد کند. این افراد ممکن است علاوه بر مقاومت به زیبایی منزل خود اهمیت بدهند در نتیجه به این افراد پیشنهاد می شود تا اقدام به خرید بهترین نوع درب برجسته کنند. این درب ها علاوه بر دوام و استحکام در برابر رطوبت و آتش و صدا و اسید مقاوم می باشند و به دلیل این که طرح هایی را به شکل برجسته بر روی این درب ها ایجاد می کنند ظاهر شیک و لوکسی را نیز به درب ها می دهند. درب برجسته هماهنگ با استانداردهای جهانی ساخته می شود و دارای ظاهر پر زرق و برقی است.

تولید درب های ضد سرقت برجسته

درب های ضد سرقت ممکن است از خارج از ایران وارد شود مثلا از ترکیه یا چین وارد شود یا اینکه تولید کنندگان ایرانی با وارد کردن قطعات آن را بسازند و به بازار عرضه کنند. در نتیجه می توان برای خرید بهترین نوع درب برجسته به تولید کنندگان معتبر موجود در ایران مراجعه کرد تا محصول را سریع تر تحویل بگیرید.

بهترین درب ها درب های ترک هستند که کیفیت بالایی دارند و عملکرد فوق العاده ای دارند. به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نیز هستند. این درب ها اصولا از روکش طبیعی یا ام دی اف استفاده میکنند. اگر به دنبال خرید بهترین نوع درب برجسته اید باید بدانید که درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت پایینی هستند و کیفیت پایین تری دارند. این درب ها دارای قیمت کمتری هستند و از متریال هایی با مرغوبیت کمتر استفاده می کنند.

درب های ایرانی دارای ظاهری شبیه به درب های ساخت ترک می باشند. در واقع تولید کننده های ایرانی سعی می کنند درب هایی را با کیفیتی شبیه به درب های ترک می سازند. برای خرید بهترین نوع درب برجسته می توان این کار را به تولید کنندگان ایرانی سپرد. چون درب های ساخت ایران در مقایسه با درب های ترک به خوبی عمل می کنند و از قفل هایی با برند ترکیه استفاده می کنند تا مرغوبیت افزایش یابد.

سخن آخر

برای خرید بهترین نوع درب برجسته می توانید آن را سفارش دهید تا به صورت اختصاصی برایتان ساخته شود. در این نوع درب ها از قفل هایی با برند کاله که برند معروف ترک است استفاده می شود تا امنیت را بالا رود. این درب ها دارای چشمی و شب بند و درکوب هستند. برای این که کارایی این درب ها افزایش یابد از سه لولا استفاده می کنند و برای بالا بردن امنیت از فوم پلی ارتان استفاده می کنند. این درب ها دارای گارانتی نیزمی باشند. قیمت این درب ها به دلیل اجرای طرح های برجسته بیشتر است. این درب ها از درب های معمولی و حتی نرده های آکاردئونی مقاومت بیشتری دارند.

شرکت کرال درب به عنوان تولید کننده انواع درب های ضد سرقت از بهترین متریال استفاده می کند تا مرغوب ترین محصول را به مشتریان خود ارائه کند و توانسته به سطح بالایی از رضایت مندی مشتریان دست یابد. در صورت تمایل به خرید درب برجسته با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *