مقالات

خرید بهترین نوع درب لمینت

خرید بهترین نوع درب لمینت

خرید بهترین نوع درب لمینت موجب افزایش ایمنی ساختمان می شود. این درب ها علاوه بر اینکه باعث مراقبت از ساختمان می شوند دارای ظاهری زیبا و جذاب نیز هستند. در سال های اخیر استفاده از درب های ضد سرقت افزایش یافته است و در بسیاری از ساختمان ها اعم ازتجاری و اداری و مسکونی به کار می رود و امنیت آن را دو چندان می کند.

این درب ها انواع مختلفی دارند و از متریال های مختلفی برای ساخت آن استفاده می کنند. خرید بهترین نوع درب لمینت به صاحبان ملک اطمینان خاطر می دهد و  آن ها با خاطری آسوده می توانند ساختمان را ترک کنند. این درب ها داری عملکرد مطلوب و رضایت بخش و ظاهر زیبا هستند که این روزها بین مصرف کنندگاه بسیار رواج یافته اند. این درب ها در صورت بروز مشکل به راحتی تعمیر می شوند.

خرید بهترین نوع درب ضد سرقت لمینت

خرید بهترین نوع درب لمینت در نگهداری بی تکلف بوده و تعمیر کردن آن ها بسیار آسان است. این درب ها دارای قیمت مناسبی هستند و می توان از آن به عنوان یک جایگزین مناسب به جای دیگر درب ها استفاده کرد. این درب ها به نحوی تولید و ساخته می شوند که با شرایط آب و هوایی و محیط بسیار سازگار هستند و دوام و استحکام زیادی دارند. درب ضد سرقت لمینت از نظر جنس شبیه به درب های ام دی اف هستند که برای روکش از یک لایه لمینت استفاده می کنند.

این درب ها به دلیل مقاومت زیادی که دارند از ورود افراد ناشناس و سارقین به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و امنیت را فراهم می کنند. درب لمینت دارای تنوع بالا بوده و در انواع مختلف و متناسب با مکان های مختلف مانند ویلا و یا منازل مسکونی طراحی و ساخته می شوند.

درب ضد سرقت لمینت چیست ؟

درب ضد سرقت لمینت درب هایی هستند که دارای روکشی از لمینت می باشند و دارای ترکیبی از طرح های سی ان سی بوده و طرح های برجسته ای روی آن ها کار شده است. بر روی این درب ها  کامپوزیت به کار گرفته شده است که ظاهر این درب های ضد سرقت را مدرن تر و زیباتر کرده است.

خرید بهترین نوع درب لمینت به دلیل استفاده از قفل های مولتی سیزده زبانه، امنیت مجتمع را بالا می برد. این درب ها دارای وسایل جابنی دیگر مانند آلارم و قفل دیجیتال و چشمی بوده و در برخی درب ها از این ابزارها به صورت سفارشی استفاده می کنند. قیمت درب ضد سرقت لمینت مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل گزینه ی بسیار خوبی برای خرید است. از طرفی این درب ها دارای روکش هایی هستند که ضد خش می باشند و با کیفیت و مرغوبیت بالا طراحی شده اند.

ساختار درب ضد سرقت لمینت

در ساختار این درب ها از ورقه هایی از لمینت که دارای انواع متنوع هستند استفاده شده که به صورت درب های تک رنگ و یا ترکیبی از دو رنگ به بازار عرضه می شوند. یکی از مهم ترین تفاوت این درب ها در مقایسه با درب های ضد سرقت دیگر این است که این درب ها چند رنگ هستند و چوب و رنگ با هم ترکیب می شوند به همین دلیل معمولا این درب ها برای ساختارها و طرح های مدرن و شیک تولید می شوند.

خرید بهترین نوع درب لمینت برای کسانی که به زیبایی اهمیت می دهند کمک می کند تا به ظاهر ویلا یا ساختمان مسکونی ظاهری مجلل بدهند. دارای چهارچوب استاندارد هستند رنگ چهارچوب در این مدل درب های ضد سرقت کوره ای الکترواستاتیک و از نوع ضد خش است. این درب ها برای ویلا و لابی و ساختمان بسیار مناسب است و مانع از ورود دزدان می شود چون از ورق های فولاد تشکیل شده است.

ویژگی درب ضد سرقت لمینت

درب های ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام دارای خصوصیاتی هستند و خریدار باید با توجه به مکانی که می خواهد درب را در آن جا نصب کند، اقدام به خرید گزینه مناسبی نماید. برای مثال درب هایی که قرار است برای کارخانه و ویلاها خریداری شود بهتر است مقاومت بسیار بیشتر داشته باشند و معمولا این درب ها سنگین وزن تر بوده و دارای قفل های امنیتی بیشتری هستند.

برای مثال بسیاری از صاحبان کارخانه ها درب ضد سرقت ترک را سفارش می دهند چون در ساختار این درب ها از ورق های فولاد استفاده شده و قفل های با کاربردهای متفاوت در آن به کار رفته است. در نتیجه فروش درب ضد سرقت با توجه به محل استفاده انجام می شود.

ویژگی های منحصر بفرد درب لمینت

درب ضد سرقت لمینت دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و طبق استانداردهای جهانی تولید شده است. خرید بهترین نوع درب لمینت نیز به دلیل استفاده از ورق های فلزی به جلوگیری از ورود و امنیت بالا کمک می کند.  این درب ها عایق صدا و رطوبت و صوت هستند و از برجسته ترین ویژگی این درب ها دارا بودن رنگ بندی و طرح های ویژه است. این محصول مقاومت خوب و بالایی در برابر فشار و ضربه و اهرمی کردن وبرش است.

در هنگام  خرید توجه کنید که جنس چهارچوب این درب ها با آلیاژ مرغوب تولید شده باشد و محل اتصال ها به درستی جوش خورده باشد. باید جنس لولا ها با استانداردها هماهنگ باشد چون لولا ها بسیار مهم هستند و چهارچوب ها بر روی آن می چرخند. از همه ی این موارد مهم تر قفل ها هستند که باید از برند معتبر بوده و امنیت زیاد داشته باشند.

تهیه درب ضد سرقت لمینت

خرید بهترین نوع درب لمینت به شما کمک می کند تا از ملک خود محافظت کنید. چون این درب ها نسبت به درب های ضد سرقت معمولی مقاومت بیشتری دارند و از متریال های بهتری برای ساخت آن استفاده شده است. نصب این درب ها کاملا درست و طبق استانداردها انجام می شود. طول عمر این محصول بالاست و با خرید بهترین نوع درب لمینت می توانید تا مدت طولانی از آن بهره ببرید.

شرکت کرال درب یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده انواع درب های ضد سرقت در ایران است که با بهره گیری از بهترین متریال ها سعی در ساخت مرغوب ترین محصول و ارائه به مشتریان گرامی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *