مقالات

خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت

خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت

اگر قصد خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت را دارید بهتر است اطلاعات کافی در این باره داشته باشید تا بتوانید بهترین درب موجود در بازار را شناسایی و خریداری نمایید‌. درب های ضد سرقت اولین مانع برای جلوگیری از سرقت و دزدی هستند از این رو این وسیله بسیار مهم و کاربردی بوده و در بسیاری از موارد ضروری است.

مثلا درب های ضد سرقت برای منازل مسکونی بزرگ و اماکن اداری مهم نظیر بانک ها و غیره به کار میرود تا مانع محکمی برای محافظت باشد تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود. حال اگر شما در این صفحه حضور دارید احتمالا قصد خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت را دارید پس به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

درب ضد سرقت سوپر لوکس

همانطور که از نام این درب ها مشخص است، درب های ضد سرقت سوپر لوکس جز درب های لاکچری محسوب میشوند‌. این دسته از درب ها معمولا مستقیما از کشور ترکیه وارد میشوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بیشتر این نوع درب ها از نوع برجسته دارای قاب برجسته هم هستند. ضخامت این نوع درب ها تا ۱۰ میل است که از جنس ام دی اف بوده و کاملا ضد سرقت است. این درب ها با ورقه فولاد پوشیده شده اند و عایقی که در آن به کار برده شده است از جنس پشم سنگ است که همین موضوع سبب میشود که این درب ها علاوه بر ضد سرقت بودن، ضد حرارت و ضد صوت هم هستند.

چهار چوب این درب ها با قطر ۱۵ میلی متر ساخته میشوند‌. جالب است بدانید که درب های ضد سرقت سوپر لوکس دارای ۱۳ زبانه و یک قفل مرکزی هستند و همین امر خود مهر تاییدی بر امنیت این سبک از درب هاست. وزن این درب ها معمولا بالای 130 کیلو گرم است که این ویژگی یکی دیگر از ویژگی های مثبت این درب ها محسوب میشود‌. علاوه بر تمامی این ویژگی ها، این درب ها دارای ظاهری بسیار زیبا هستند که جنسشان از چوب درخت گردو بوده و دارای تاج و روکوب هستند.

ویژگی درب های ضد سرقت

متریال استفاده شده در این درب ها کاملا با متریال مورد استفاده در درب های معمولی متفاوت است. همچنین چوب استفاده شده در این درب ها و برجستگی ها و تراش های این درب ها بسیار ظریف و زیبا هستند. قفلی که در درب های ضد سرقت سوپر لوکس استفاده میشود در دو نوع هستند. نوع اول مدل چنگلی است که ساخت ترکیه بوده و زبانه های آن نشکن و ضد اهرم و دیلم است. همچنین این قفل ها دارای 7 سال گارانتی هستند. نوع دوم این قفل ها، قفل مرکزی یا مولتی نام دارد که دارای 20 زبانه است و ساخت ترکیه بوده و دارای 60 ماه گرانتی است.

جالب است بدانید که طبق سلیقه و خواست مشتری میتوان روی این درب ها قفل های دیجیتال نصب کرد. کلاف مورد استفاده در این درب ها از جنس آلومینیوم است. چهار چوب این درب ها در دو نوع تولید میشود‌. یکی چهارچوب فلزی ساده و دیگری چهارچوب روکوب دار از جنس چوب‌. این درب ها دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ هستند از این رو این درب ها علاوه بر کارایی و کیفیت دارای تنوع و زیبایی هم هستند.

درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقتی که در بازار موجود هستند از دو کشور مختلف وارد میشوند. برخی از این درب ها، درب ضد سرقت ترک هستند و برخی درب ضد سرقت چینی. اما متاسفانه درب های چینی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند به طوری که با درب های معمولی فرق چندانی ندارند. این درب ها دارای قیمتی کمتر و کیفیتی به شدت پایین تر هستند و کاملا این خصیصه در آن ها مشهود است. اما درب های ضد سرقت ترک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای طرح ها و رنگ های متنوع و بسیار زیبا هستند‌.

این درب ها یا به صورت مستقیم از ترکیه وارد میشوند و یا توسط شرکت های وارداتی به صورت قطعات جدا از هم وارد شده و در ایران کامل میشوند و به فروش میرسند. حال انتخاب با شماست. اگر کیفیت و زیبایی برایتان مهم است باید قدری هزینه کنید و درب های با کیفیت ترک را خریداری کنید و در غیر اینصورت درب های ضد سرقت بی کیفیت چینی را خریداری نمایید. در نهایت پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت را دارید از درب های ترک غافل نشوید.

فروش درب ضد سرقت

اگر قصد خرید بهترین درب سوپر لوکس ضد سرقت دارید بهتر است به معتبر ترین شرکت های وارداتی این درب ها مراجعه کنید‌. زیرا همانطور که گفته شد، بازار اشباع از درب های چینی است و ممکن است تشخیص آن ها قدری برایتان سخت باشد. از این رو لازم است برای خرید حتما به معتبر ترین فروشگاه ها و شرکت های وارداتی مراجعه کنید. اما اگر فروشگاه یا شرکتی را نمیشناسید میتوانید به فروشگاه اینترنتی فروش درب ضد سرقت مراجعه کنید.

این فروشگاه های عموما بسیار معتبر بوده و محصولات آن ها از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند‌. همچنین قیمت محصولات فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب و منصفانه است به طوری که میتوانید انواع درب ها را با قیمت های مختلف مشاهده کنید و نسبت به توان و بودجه خود خرید نمایید. همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید در منزلتان و بدون هیچ دردسری و با خیال راحت خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *