مقالات

خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته

خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟ و چه کاربردهایی دارد ؟ خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

درب ضد سرقت برجسته ، ایمنی بسیار بالایی داشته و امکان ورود سارقین به داخل منازل را تقریبا به صفر می رساند.

این درب ها علاوه بر ایمنی بالا، عایق حرارت و صوت بوده و باعث حفظ آرامش ساکنین به ویژه در مناطق مسکونی می شود.

درب ضد سرقت برجسته بیشتر مورد پسند خریداران قرار می گیرد.

این درب ها علاوه بر ایمنی بالا، بسیار لوکس بوده و در انواع شکل ها و سایزهای مختلف وجود دارند و بسیاری از مصرف کنندگان بیش از ایمنی به زیبایی و لوکس بودن آن ها توجه می کنند.

تنوع طرح و نوع چوب در این درب ها بسیار زیاد است، تا حدی که انتخاب برای خریدار دشوار می شود.

درب ضد سرقت برجسته

درب ضد سرقت برجسته ضخامت بیشتری نسبت به درب ضد سرقت معمولی دارد.

از این رو هرچه میزان ضخامت لایه ها بیشتر باشد، وزن در نیز بیشتر می شود.

این درب ها در دو نوع برجسته و سوپر برجسته تولید می شود.

ضخامت آن ها از 8 میلی متر آغاز شده و تا بالاتر ادامه دارد.

سایر ضخامت های رایج در این درب ها با توجه به نوع برجستگی آن ها ممکن است 16 میلی متر، 32 میلی متر و یا با توجه به سفارش برخی مصرف کنندگان تا بیش از این مقدار ادامه یابد.

رویه درب های ضد سرقت اغلب از ورق های ام دی اف و با روکش چوب طبیعی همچون چوب راش، گردو و … است که در دو طرف درب کار می شوند.

اما رویه ها در طرح ها و رنگ های مختلف به سفارش مشتری نیز ساخته می شود.

این درب ها آپشن های مختلفی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

در اصل مشتری می تواند درب ضد سرقت ساختمان خود را شخصی سازی کند و با توجه به نیازهای خود از آپشن ها موجود همچون سیستم دزد گیر، چشمی دیجیتال، انواع قفل ضد سرقت و … استفاده کند.

قیمت درب ضد سرقت برجسته

درب ضد سرقت برجسته و سایر درب های ضد سرقت در ابعاد استاندار تولید می شوند.

اما برخی مشتریان از خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته و درب های سفارشی استفاده کرده و با توجه به تغییر سایز، ضخامت نیز متغیر می باشد.

همانطور که گفته شد، این درب ها به راحتی شخصی سازی می شوند و شما می توانید طرح و اندازه مورد نظر خود را با توجه به نیازی که دارید، سفارش دهید.

درب های ضد سرقت برجسته معمولا از درب های ضد سرقت معمولی قیمت بالاتری دارند. قیمت این درب ها با توجه به عوامل مختلفی همچون، وزن، ضخامت درب، تعداد و نوع یراق آلات و تجهیزات استفاده شده، نوع و تعداد زبانه قفل نصب شده، نوع متریال به کار رفته در داخل و قسمت رویی درب، تعیین می شوند.

هرچه ضخامت درب بالاتر رود، علاوه بر افزایش ایمنی، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. همچنین هرچه کیفیت متریال مورد استفاده و قفل های ضد سرقت بالاتر باشد، بر روی قیمت نهایی اثر مستقیم می گذارد.

فروش درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای 4 لولا است که میتوانید به وسیله آنها درب را رگلاژ کنید. بر روی درب تجهیزات مختلفی نصب می شود. مانند چشمی، دستگیره ها، قبل شب بند و… که باعث زیبایی و بالا رفتن امنیت درب می شود. تجهیزاتی که بر روی درب های ضد سرقت ترک استفاده می شود دارای طرح های زیبایی است که زیبایی درب را افزایش میدهد. یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک اهمیت زیاد به زیبایی آن است.

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد ایجاد کننده امنیت در یک ساختمان می باشد.

خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته از محبوب ترین مدل های بازار هستند.

دارای کیفیت و ظاهری مشابه می باشند.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی مناسب تر و ارزان تر از درب ترک است.

و آن هم فقط به دلیل افزایش نرخ ارز می باشد و نه کیفیت برتر درب های ترک.

درب امن یکی از معتبرترین و قدیمی ترین تولید کنندگان در ضد سرقت در ایران می باشد.

تمام محصولات درب امن دارای کیفیت بالا بوده و مطابق با استانداردهای تعیین شده ساخته می شوند.

بهترین درب ضد سرقت برجسته

مزیت خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته برای شما مشتریان محترم این است که شما می توانید بسیار سریع درب ضد سرقت خود را تحویل بگیرید.

و از بیشترین تخفیفات نیز بهره مند شوید این بشارت را به شما خریدار محترم درب های ضد سرقت می دهیم که تمام توان این مجموعه این بوده است که زیبا ترین مدل ها و پرفروش ترین مدل درب های ضد سرقت را به موجودی های خود اضافه کند تا شما خرید اینترنتی درب ضد سرقت مطمئنی داشته باشید.

همان طور که میدانید گروه های صنعتی زیادی به عنوان نماینده فروش درب ضد سرقت در ایران فعالیت می کند و تمامی محصولات و  خدمات فروش و نصب درب ضد سرقت خود را با استانداردهای شرکت فوق انجام خواهد داد.

ما در تلاش هستیم که هر روز کیفیت محصولات و خدمات فروش درب ضد سرقت خود را افزایش خواهیم داد. ما یکی از بهترین ها در عرصه فروش درب ضد سرقت و نصب درب ضد سرقت هستیم.

بر روی درب ضد سرقت ترک اصل یک عدد چشمی و یک قفل شب بند نیز نصب شده است. و همین ویژگی باعث خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته میشود.

سیستم قفل این نوع درب ‌ها به این صورت است که با چرخاندن کلید، 8  زبانه ی متحرک و ثابت به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب می‌شوند.

درب‌ ضد سرقت ترک دارای 3 کلید کارگری و 8 کلید اصلی کامپیوتری هستند ، در هنگام ساخت‌ و ساز ساختمان ها می ‌توان از کلید کارگری به جای کلیدهای اصلی قفل ‌ها استفاده کرد.

همچنین، درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند است که روزت‌ هایی از جنس الماس دارد و امکان سوراخ کردن آن با دریل وجود ندارد.

ویژگی درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترک عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند و در برابر فشار و برش مقاوم می ‌باشند.

این درب ‌ها هنگام زلزله و آتش ‌سوزی محکم بوده و دارای اسکلت فلزی مستحکم شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی ‌متر با رنگ و طرح چوب طبیعی هستند که بین آنها لایه پلی ‌اورتان فشرده تزریق شده است.

رویه درب ضد سرقت

در رویه درب ضد سرقت ترک، MDF به ضخامت 8 تا 10 میلی‌ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد که از روکش ‌های PVC یا چوب طبیعی با طرح‌ های متنوع ساخته می‌شوند.

چهارچوب درب ضد سرقت بیشتر مواقع از ورق فلزی 2 میلی‌ متری فرم داده شده، ساخته می‌شود.  رویه محکم از ویژگی های خرید بهترین درب ضد سرقت برجسته است.

کلیه قسمت ‌های فلزی درب توسط رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی می‌ گردد.

همچنین دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درز گیر برای جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان نصب شده است.

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود.

بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد.

همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *