مقالات

بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار

بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار

در تولید انواع درب ضد سرقت از استراکچر و قفل های امنیتی استفاده می شود و بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار این امکانات را دارد.

و ایمنی آن را نسبت به درب های معمولی  بالاتر می ‌برد ، که ایمنی یکی از ویژگی های درب ضد سرقت است .

این درب ها از روکش های مختلفی ساخته شده اند و همچنین زیبایی خاصی دارند. از آنجا که بیشترین تنوع در های ضد سرقت در درهایی است که از ام دی اف ساخته شده اند و روکش چوبی دارند این نوع درب ها بیشتر برای آپارتمان ها و یا محیط های سر بسته و داخل ساختمان استفاده می شود .

مزایای درب ضد سرقت

رویه ی ۹۵ درصد درب های ضد سرقت از جنس ام دی اف با روکش چوب و یا روکش های مصنوعی از قبیل لمینوکس یا پی وی سی میباشد .

اما در مقابل نور آفتاب و باران بسیار سریع حالت طبیعی خود را از دست میدهند.

نور آفتاب به شدت رنگ را کمرنگ میکند و باران و آب باعث تورم روکش میشود .

به همین دلیل برای حل این مشکل باید از نوع های دیگر درب ضد سرقت استفاده شود.

درب ضد سرقت برای حل این مشکل در بازار موجود هستند.

پیشنهاد میکنم اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت مقاوم در مقابل تاثیرات محیطی هستید سعی کنید درب ضد سرقت با رویه فلز ایرانی با رنگ الکترواستاتیک انتخاب کنید.

همچنین برای بالا بردن کیفیت ، بهتر است ضخامت رویه و ورق چهارچوب 1.5 میل باشد. لازم به ذکر است اگر رنگ الکترواستاتیک نباشد مقاومتی در مقابل نور خورشید ندارد .

تولید درب های فلزی ایرانی و با یراق آلات و قفل ترک می باشد . در کارگاه همواره کارشناسان ما در تولید نظارت دارند تا از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوند.

از این رو از بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک در تولید این محصولات استفاده می کند . در زیر نمونه محصولات درب ضد سرقت را می‌ توانید مشاهده نمایید.

درب ضد سرقت با درب ضد سرقت رویه فلز، نوعی از درب های ضد سرقت ام دی اف میباشد که با ورق فولادی ۱.۵ میلیمتر پوشانده میشود. این دربها مقاومت بیشتری در برابر باران و تابش مستقیم آفتاب دارند و بسیار در مناطقی که آب و هوای شرجی دارد مناسب است.

ویژگی درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترک دارای 3 کلید کارگری و 8 کلید اصلی کامپیوتری هستند ، در هنگام ساخت‌ و ساز ساختمان ها می ‌توان از کلید کارگری به جای کلیدهای اصلی قفل ‌ها استفاده کرد.

همچنین، درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند است که روزت‌ هایی از جنس الماس دارد و امکان سوراخ کردن آن با دریل وجود ندارد.

امکانات درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترک عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند و در برابر فشار و برش مقاوم

می ‌باشند و بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار هستند .

این درب ‌ها هنگام زلزله و آتش ‌سوزی محکم بوده و دارای اسکلت فلزی مستحکم شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی ‌متر با رنگ و طرح چوب طبیعی هستند که بین آنها لایه پلی ‌اورتان فشرده تزریق شده است.

رویه درب ضد سرقت

در رویه درب ضد سرقت ترک، MDF به ضخامت 8 تا 10 میلی‌ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد که از روکش ‌های PVC یا چوب طبیعی با طرح‌ های متنوع ساخته می‌شوند.

چهارچوب درب ضد سرقت بیشتر مواقع از ورق فلزی 2 میلی‌ متری فرم داده شده، ساخته می‌شود.  رویه محکم از ویژگی بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار است .

کلیه قسمت ‌های فلزی درب توسط رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی می‌ گردد.

همچنین دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درز گیر برای جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان نصب شده است.

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود .

بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد .

همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند .

امکانات درب ضد سرقت سوپر لوکس

درب ضد سرقت سوپر لوکس با رویه ۱۰ میلی ام دی اف ترک و از روکش های گردوئی آمریکایی و راش ترک با کلاف کشی فلزی در دور تا دور لنگه درب و ورق کشی فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند ، که از بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار به شمار میرود .

مدل ها و طرح های این مجموعه معمولا از طرح های کلاسیک عام پسند و یا تلفیقی ساخته می شوند .

زیبایی مختص به خود را دارند این مدل یعنی درب ضد سرقت سوپر لوکس از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده .

برخی ویژگی درب ضد سرقت سوپر لوکس

معمولا کسانی که قصد خرید درب ضد سرقت کلاسیک یا ساختمان سازان که قصد هزینه کردن در ساختمان را دارند از درب ضد سرقت سوپر لوکس استفاده می کنند.

در حالت استاندارد این دربها با کلاف فلزی در داخل لنگه درب ضد سرقت و دو نوع قفل شرکت کالی اصل با دو عدد توپی کالی ترکیه ای اورجینال با ۵ سال گارانتی تعویض ، قفل سوم امنیتی یا قفل پست چی ،دستگیره و چشمی کلون دار عثمانی لوکس و یا هلالی با چشمی مخصوص و چهارچوب فلزی به مشتریان ارائه می شوند

درب ضد سرقت سوپر لوکس نمونه ای از جدیدترین مدل درب ضد سرقت است  که همانطور از نامش مشخص است جز دسته ی درب های لاکچری می باشد.

درب ضد سرقت سوپر لوکس به صورت مستقیم توسط گروه دکوراسیون داخلی از کشور ترکیه وارد شده اند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

چرا درب لوکس ؟

اکثر درب های برجسته سوپر لوکس دارای قاب های برجسته روی درب بوده و ضخامت ورق درب بسته به نوع درب ضد سرقت از ام دی اف

10 میل با ورق فولاد سراسری و عایق پشم سنگ می باشد که همین خصیصه باعث شده هم ایمنی درب نسبت به سایر درب های ضد سرقت بیشتر بوده و هم عایق حرارتی و صوتی باشد که در نوع خود بی نظیر می باشند.

و ضخامت ورق چهارچوب این درب ها با قطر 1.5 میلیمتری می باشد.

یکی از برجسته ترین نکات ایمنی در درب ضد سرقت سوپر لوکس برجسته تعداد زبانه های قفل درب می باشد که دارای 13 زبانه و قفل مرکزی می باشد.

وزن درب های سوپر لوکس تقریبا بالای 130 کیلوگرم میباشند که از دیگر مزیت های ایمنی درب ضد سرقت سوپر لوکس و بهترین درب ضد سرقت ترکیه در بازار می باشد.

علاوه بر ایمنی و استقامت این دسته از درب ها دارای زیبایی دلنشینی می باشند که اکثر آن ها از روکش گردو درست شده و دارای رو کوب و تاج می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *