مقالات

با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه

با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه

از لحاظ کیفیت، با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه، از کیفیت بالایی برخوردار است ولی اگر بخواهیم مقایسه کنیم با درب های ضد سرقت ایرانی باید بدانیم درب ضد سرقت ایرانی در کدام رده کیفی قرار گرفته است  چون درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت به سه رده ی لوکس _ درجه یک _ و اکونومی تقسیم بندی می شوند، که با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه باز از هر سه مدل این درب ها با کیفیت تر و مقاوم تر هستند، از جهتی قفل های ضد سرقت ایرانی یک سال ضمانت دارند و اما قفل های ضد سرقت ترکیه پنج سال ضمانت و گارانتی  دارند،

آیا تا به حال نگران ایمنی ساختمان خود شده اید، آیا هنگام ترک منزل و محل کار احساس ترس و نگرانی دارید؟ آیا از قفل درب منزلتان اطمینان دارید؟

برای پاسخ به این سوالات شرکت کرال درب با تولید و واردات با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه در اختیار شما است.

فقط کافیست نگرانی های خود را به ما بسپارید. تا با نتیجه ی دلخواه خود برسید. به گونه که این دب های ضد سرقت ترک، ضد دیلم هستند، و با قفل های چهار زبانه و اوجینال ترک به راحتی هیچ سارقی نمی تواند به خانه یا محل کار شما ورود پیدا کند.

این نوع درب های ضد سرقت با توجه به وزن سنگین آنها که معمولا از ۷۰ کیلو گرم تا ۱۳۰ کیلو گرم می تواند باشد، که این موضوع خود به تنهایی کمک زیادی به  مقاومت در برابر آسیب های وارده  هم چون ضربه و فشار خارجی ، کرده است.

 درب ضد سرقت ترک

 این سری درب، با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه استانداردهای اولیه را دارا می باشد، از جمله فاکتور های زیر؛

  • ضخامت چهارچوب یک و نیم میلیمتری
  • رنگ پلی یورتان ترک
  • قفل اورجینال کاله ترک
  • یراق ترک درجه یک با کیفیت
  • پهنای چهارچوب ۱۶ سانتی متر
  • ام دی اف ۸ میل خوب و روکش طبیعی درجه یک
  • استراکچر داخل درب به صورت ورقه سرتاسری وقوطی کشی شده
  • ممکن است قیمت درب ضد سرقت ترک مقداری بالا باشد ولی قابل قیاس نیست با مدل های مشابه

 درب ضد سرقت برجسته

درب ضد سرقت برجسته به ترکیب چوب و فولاد گفته می شود که منجر به افزایش ضریب ایمنی در خصوص ورود سارقین یا به تاخیر انداختن باز کردن با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه با رعایت استاندارد های  ایمنی میگردد

ایمن کردن درب ورودی منزل یا شرکت یا ویلا باغ یا هر سازه و ساختمانی که دارید، باعث می شود که با خیال آسوده تری به می توانید به خارج از منزل یا مسافرت بروید و از بابت خانه و محل کارتان بدون هیچ گونه نگرانی لذت ببرید و خوش بگذارنید،

با کیفیت ترین درب ضد سرقت بر جسته  در واقع محصولی است که به سه دسته تقسیم می شود: ۱_ درب ضد سرقت مونتاژ ۲_ با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه ۳_ درب لابی . شرکت درب ضد سرقت کرال  به صورت  تخصصی  در زمینه ی تولید و واردات با استفاده از کادری مجرب در زمینه درب ضد سرقت برجسته، در لابی، درب داخلی و خدمات با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه فعالیت می کند و هدف ما افزایش ایمنی منزل و محل کارتان است با حفظ زیبایی و کیفیت با استفاده از درب ایمنی.

انواع درب ضد سرقت برجسته ،درب ضد سرقت یک لا، درب ضد سرقت یک و نیم لا، درب ضد سرقت دو لا، هستند

فروش با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه

در سال های اخیر استفاده از با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه با افزایش چشمگیری مشهود است، از آنجا که اکثر مجتمع های مسکونی و آپارتمان های تجاری از درب های ضد سرقت ترک استفاده می کنند که هم کیفیت بالایی نسبت ب نمونه های ایرانی و چینی دارند و قابل قیاس با درب های چوبی  معمولی و یا حتی درب هایی که با نرد های آکاردئونی  محافظت می شوند نیستند، از نظر زیبایی هم که این درب های ضد سرقت برجسته زیبایی خاص خود را دارند و حتی جذابیت آنها بیشتر از هر نوع دیگر است، و شما میتوانید با توجه به رنگ سنگ نما و یا هر چیزی که مد نظرتان است آنها را انتخاب کنید و به راحتی ست مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با تولید و فروش درب ضد سرقت ترکیه در طرح ها و سایز های مختلف در خدمت شما عزیزان هستیم.

 شرکت کرال درب

شرکت کرال درب با تولید و واردات با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه، توانسته نامی درخشان در این عرصه از خود بجای بگذارد، و رقابت را تا حد زیادی برنده باشد با توجه به کیفیت کار و تنوع زیادی که در بین کار ها دارد و دست مشتری در انتخاب جنس نوع درب ضد سرقت که انواع مختلفی از جمله، درب ضد آب، درب ضد حریق، درب ضد سرقت استیل ، درب ضد سرقت با بهترین چوب و آلیاژ و انواع طرح و رنگ دلخواه شما باز است، شما باز است.

رضایت شما برگ ارزشمندی در کارنامه ی شرکت ماست ، شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت کرال درب ، برای خرید و یا تماشای نمونه کارهای موجود و یا کار گذاشته شده در ساختمان انتخاب و سفارش راحت تری داشته باشید، و با گرفتن مشاوره از کادر متخصص این شرکت با خیالی آسوده تر انتخاب کنید.  وارد کننده ی انواع با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه، نمایندگی انحصاری  در ایران ، فروش و اعطای نمایندگی در تمامی نقاط کشور با قیمت مناسب و با کیفیت است.

شرکت کرال درب به شما امنیت و آسایش را به محل کار و زندگیتان هدیه میکند، با ارایه با کیفیت ترین درب ضد سرقت ترکیه که امروزه در ایران به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده است . و امید است که با خرید و رضایت شما این نوع درب جایگزین درب های ضد سرقت چینی شود، با توجه به قیمت آنها نسبت به کیفیت درب ها اصلا منصفانه نیست، این کیفیت در مقابل یک هزینه گزاف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *