مقالات

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک اصل ؛ درب های ضد سرقت دارای انواع چوبی و فلزی هستند که در کشورهای مختلفی تولید می شوند. کشورهایی همچون ایران، ترکیه، چین و … در تولید این محصول پیشتاز هستند. درب ضد سرقت ترک یکی از باکیفیت ترین درب های ضد سرقت تولید شده در دنیا است. این درب ها کیفیت بسیار مطلوب و طول عمر بالایی دارند.

فروش درب ضد سرقت در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. این درب ها در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و احتمال ورود سارقان به داخل ساختمان را تا حد زیادی کاهش می دهند. درب های ضد سرقت از اجزای زیادی همچون چهارچوب، ورقه فولادی، قفل، لولا و … تشکیل می شوند. هر یک از این اجزا در مقاومت درب تاثیرگذار بوده و وظیفه خاصی دارند. هرچه کیفیت متریال به کار رفته در یک درب بهتر باشد، آن درب مقاومت بالاتری خواهد داشت. برای تهیه درب ضد سرقت ترک اصل به صفحه محصولات سایت مراجعه کنید.

ساختار درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت چوبی در مقایسه با درب های ضد سرقت فلزی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. برای روکش این درب ها از روکش های چوبی و پی وی سی استفاده می شود. در نتیجه تنوع طرح و رنگ درب های ضد سرقت چوبی بسیار بیشتر از درب های ضد سرقت فلزی استو به راحتی با دکوراسیون ساختمان شما هماهنگ می شوند. از این رو اغلب درب های ضد سرقت موجود در بازار ار نوع چوبی هستند.

تمام درب های ضد سرقت دارای از یک ورق فلزی تشکیل می شوند. این ورق فلزی در هر درب ضخامت متفاوتی دارد اما معمولا ضخامت آن کمتر از 1.5 سانتی متر نیست. ورق های فلزی به کار رفته در درب های ضد سرقت بر روی میزان ایمنی این درب ها تاثیرگذار هستند. در اصل اگر از این ورق در داخل درب استفاده نشود، درب ضد سرقت دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت. هنگام خرید این درب ها دقت کنید. درب های ضد سرقت به دلیل وجود آهن و ضخامت زیاد، سنگین وزن هستند. متاسفانه برخی فروشگاه ها درب های معمولی را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می رسانند.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

کشورهای زیادی همچون ایران، ایتالیا، چین، ترکیه و … در ساخت درب های ضد سرقت فعال هستند. چندین سال است که درب ضد سرقت ترک به یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین درب های ضد سرقت در جهان تبدیل شده است. این درب ها امنیت ساختمان را تامین می کنند و متریال به کار رفته در آن ها بسیار با کیفیت می باشد. این درب ها قیمت بالایی دارند اما مزایای آن ها بسیار زیاد است.
شرکت کاله ترکیه نیز یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید قفل ضد سرقت است. این شرکت بهترین قفل های موجود در بازارهای جهانی را تولید می کند. قفل های ضد سرقت در میزان امنیت یک درب تاثیر بسزایی دارند. از این رو هنگام انتخاب درب ضد سرقت باید به قفل های نصب شده بر روی آن نیز توجه کنید. هرچه تعداد زبانه قفل ها بیشتر باشد، میزان امنیت درب نیز بالاتر می رود. این قفل ها در انواع مختلفی تولید می شوند و قابل تعویض می باشند. در یک درب ضد سرقت می توان از قفل های اثر انگشتی، کارتی و … نیز استفاده کرد.

مزایای درب ضد سرقت ترک اصل

درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی گران تر هستند. اما مزایای آن ها نیز چندین برابر یک درب معمولی است. این درب ها علاوه بر تامین امنیت ساختمان دارای محاسن دیگری نیز هستند. استفاده از پشم سنگ در درب های ضد سرقت باعث می شود که این درب ها در برابر گرما، سرما و صدا همچون عایق عمل کنند. از این رو از اتلاف انرژی در روزهای گرم و سرد جلوگیری می شود و آسایش ساکنان ساختمان در مکان های پر سر و صدا حفظ می شود. این درب ها به راحتی قابل نصب هستند و طول عمر بالایی دارند. در نتیجه استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و … بسیار مقرون به صرفه است و به همه توصیه می شود. همین حالا برای خرید درب ضد سرقت مناسب برای ساختمان خود اقدام کنید.

درب ضد سرقت ترک اصل دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است. ما در گروه کرال در انواع و اقسام درب های ضد سرقت ترک را با کیفیت بسیار بالا به شما عرضه می کنیم. برای مشاهده درب های امنیتی موجود در این سایت می توانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *