مقالات

خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی

خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و … استفاده می‌شود. این درب‌ها مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند و در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. درب‌های ضد سرقت به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم می‌شوند. درب‌های چوبی در اصل از ورق فلزی تشکیل شده و لایه رویی آن‌ها را روکش‌های چوبی تشکیل می‌دهند. این درب‌ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ، طرفداران بیشتری دارند اما درب‌های ضد سرقت فلزی نیز در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش شما را برای خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی راهنمایی می‌کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درب‌های ضد سرقت چه مزایایی دارند؟

درب‌های ضد سرقت از جمله درب‌های امنیتی هستند که امنیت ساختمان را افزایش داده و آسایش را برای ساکنین فراهم می‌کنند. این درب‌ها در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند. عایق‌های خوبی برای سرما، گرما و صوت می‌باشند. از این رو از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و مانع از ورود سر و صدای محیط به داخل ساختمان می‌شوند. این درب‌ها همچنین مانع از ورود گرد و غبار می‌شوند. در برابر آتش مقاوم هستند و خاصیت ضد آب دارند. همانطور که مشاهده می‌کنید، درب‌های ضد سرقت نه تنها امنیت ساختمان را بالا می‌برند، بلکه آرامش و آسایش ساکنان را نیز فراهم می‌کنند. در نتیجه خرید این درب‌ها کاملا بصرفه است. درب‌های ضد سرقت در دو نوع فلزی و چوبی به بازار عرضه می‌شوند. درب‌های فلزی در گذشته طرفداران زیادی نداشتند اما امروزه به دلیل تنوع بیشتر، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. برای خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی به ما مراجعه کنید.

درب ضد سرقت تمام فلز چیست؟

برای ساخت تمامی درب‌های ضد سرقت از ورق فلزی در داخل آن‌ها استفاده می‌شود. این ورق فلزی که ضخامت آن اغلب حدود ۱.۵ میلی‌متر و یا بیشتر است، مقاومت درب را بالا برده و آن را به یک درب ضد سرقت تبدیل می‌کند. در اصل درب ضد سرقت بدون وجود این ورق فلزی به یک درب معمولی تبدیل می‌شود و دیگر کارایی خاصی ندارد. در ساخت ۹۵ درصد درب‌های ضد سرقت از رویه ام دی اف با روکش چوب استفاده می‌شود. زیرا این روکش‌ها تنوع زیادی دارند و از لحاظ بصری زیبا هستند. اما درب‌ ضد سرقت تمام فلز نیز کاربردهای زیادی دارد. از این درب‌ها اغلب برای درب‌های بیرونی ساختمان استفاده می‌شود. درب های ضد سرقت فلزی تنوع زیادی ندارند و معمولا در دو رنگ قهوه­ای و سفید تولید می­شوند. البته شما می توانید این درب­ها را به صورت سفارشی در ابعاد تک لنگه، یک لنگه و دو لنگه با رنگ دلخواه سفارش دهید. برای خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت به ما مراجعه کنید.

در چه مواردی از درب ضد سرقت فلزی استفاده می­شود؟

درب ضد سرقت فلزی اغلب در فضاهای بیرونی و مکان­هایی که در معرض آفتاب هستند، مورد استفاده قرار می­گیرد. آب و هوا تاثیر زیادی روی انتخاب درب ضد سرقت دارد. اگر در شمال ایران زندگی می­کنید و در معرض رطوبت و باران­های شدید هستید و یا در جنوب ایران سکونت دارید و روزهای آفتابی گرم و طولانی را تجربه می­کنید، بهتر است از درب­های ضد سرقت فلزی برای درب ورودی ساختمان خود استفاده کنید. درب­هایی که روکش چوبی دارند در برابر رطوبت و نور آفتاب واکنش نشان داده و پس از مدت زمان کوتاهی دچار رنگ پریدگی، تورم و خرابی می­شوند. توصیه می­شود از درب­هایی استفاده کنید که برای لایه بیرونی آن­ها از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده باشد. این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارد. با خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی از کرال در، امنیت و آسایش ساکنان ساختمان را تامین کنید.

درب ضد سرقت یک رو فلز چیست؟

درب ضد سرقت یک رو فلز نیز یکی از انواع درب­های ضد سرقت است. همانطور که از نام آن پیدا است، می­توان یک طرف از درب که در معرض رطوبت و نور خورشید است را با روکش فلز و طرف دیگر را با انواع روکش چوبی پوشاند. برخی از مشتریان برای زیبایی بیشتر درب ساختمان خود از این درب­ها استفاده می­کنند و در قسمت داخلی با توجه به دکوراسیون منزل یا محل کار خود، از روکش چوبی استفاده می کنند. البته شما می­توانید رویه درب­های ضد سرقت چوبی خود را نیز با استفاده از رنگ یا سایر مواد در برابر نور و رطوبت مقاوم کنید، اما استفاده از درب ضد سرقت فلزی بهتر و مقرون بصرفه­تر است. اکنون می­توانید با خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی از این سایت، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

قفل و یراق آلات درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی بسیار محکم است و در برابر فشارها و نیروهای خارجی بسیار خوب عمل می­کند. برای تقویت این درب­ها و افزایش امنیت ساختمان، از قفل­های ضد سرقت باکیفیت استفاده کنید. قفل­ها اهمیت زیادی دارند. استفاده از قفل­های بی­کیفیت در درب­های ضد سرقت، ایمنی را کاهش می­دهد. قفل­ها و یراق آلات شرکت کاله ترکیه از جمله بهترین قفل­ها و یراق آلات موجود در بازار هستند. هرچه متریال به کار رفته در درب از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کیفیت محصول نهایی بیشتر شده و مقاومت درب در برابر فشارها و نیروهای خارجی افزایش پیدا می­کند. با خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی از کرال در، بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت­ها را تجربه کنید. همین حالا به صفحع اصلی مراجعه کرده و درب مناسب برای ساختمان خود را سفارش دهید.

خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی از کرال در

گروه صنعتی کرال در تولید کننده درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری کرال در عرضه نماید. تمامی درب‌های موجود در این شرکت با بهترین متریال ساخته شده و در مقایسه با سایر نمونه‌های موجود در بازار قیمت بسیار مناسبی دارند. برای خرید بهترین درب ضد سرقت فلزی از طریق همین سایت اقدام کنید. با مراجعه به صفحه اصلی، تمامی درب‌ها را مشاهده کرده و درب مناسب برای ساختمان خود را انتخاب و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *