دسته‌بندی نشده

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت, نکات خرید درب ضد سرقت, نکات مهم در هنگام فروش درب ضد سرقت

توجه به نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت بسیار اهمیت دارد. با توجه به خرید این درب ها برای داشتن ایمنی بیشتر در منزل یا هر مکان دیگر، توجه به نکات کلیدی در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. درب های ضد سرقت در رنگ ها، طرح ها، و متریال مختلفی ساخته می‌شوند که این حجم از تنوع نیاز به رعایت و دانستن نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت دارد.

در این مطلب چگونگی انتخاب درب ضد سرقت توضیح داده می شود تا افرادی که تمایل به تعویض و خرید درب جدید برای خانه خود به منظور امنیت بیشتر دارند، بهترین انتخااب را داشته باشند. ورود به خانه جدید و داشتن امنیت در مکان جدید یکی از دغدغه ها محسوب می شود که می توان تا حدودی به وسیله درب ضد سرقت این مشکل را برطرف نمود.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دربی گفته می‌شود که از جهات مختلف مقاوم سازی شده و قفل هایی متعدد برای جلوگیری از سرقت دارد. این درها که اکثرا ضد حریق هم هستند، تجهیزات دیگری نیز برای بهبود امنیت دارا می باشند.

استحکام، یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

داشتن استحکام برای در یکی از نکات مهم در هنگام خرید در ضد سرقت محسوب می شود. این درب ها با داشتن استحکام کافی است که می توانند از ورود سارقین و شکستن آن جلوگیری کنند. گفتنی است متریال استفاده شده در درب ضد سرقت است که باعث این استحکام می شود و هرچه این متریال بی کیفیت تر باشد مشخصا درب نیز ضعیف تر است و در نتیجه آن امنیت کمتری هم به وجود می آورد.

جنس چارچوب

جنس چارچوب درب ضد سرقت باید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد. این نکته با توجه به دیلم انداختن سارقین و شکستن در از چارچوب نکته مهمی است. گفتنی است برای این کار اگر جوش co2 استفاده شود کیفیت بهتری را فراهم می کند.

ضخامت چارچوب

ضخامت چارچوب درب ضد سرقت باید 1.5 میلی متر و یا بیشتر باشد تا بتواند امنیت مناسب را فراهم کند.

جنس لولا

این موضوع از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه شود. این نکته در هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به چرخش در روی لولا و تحمل وزن درب حیاتی محسوب می شود.

فضای داخلی بین درب

یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت متریال فضای داخلی بین دو قسمت در است. اگر این قسمت که باید از ورقی فولادی تشکیل شده؛ خالی باشد، به منظور خرید دربی بزرگ تر، اما با قیمت درب ضد سرقت است.

روکش درب ضد سرقت

انتخاب روکش با اینکه ممکن است به نظر از اهمیت بالایی برخوردار نباشد، اما می تواند نقش مهمی در ظاهر در داشته باشد. این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلف برای خرید و انتخاب موجود می باشند.

قفل درب ضد سرقت

انتخاب قفل درب ضد سرقت مهم ترین نکته در خرید است. اگر قفل درب ضد سرقت مقاومت خوبی نداشته باشد، تمام امنیت ایجاد شده توسط درب از بین می رود.

چارچوب درب ضد سرقت

چارچوب درب ضد سرقت متفاوت ار چارچوب های دیگر است و باید متناسب با درب تهیه شده، انتخاب شود.

دستگیره درب ضد سرقت

در آخر نیز از کیفیت دستگیره های درب ضد سرقت مطمئن شوید.

چرا نباید درب ضد سرقت ارزان بگیریم

برخی از تولید کننده های درب ضد سرقت تمام فلز برای جذب مشتری بیشتر دست به ساخت درب های بی کیفیت می زنند. گفتنی است یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت در این مورد توجه به وزن درب است. به صورت فرمول کلی درهایی با وزن کمتر از 60 کیلوگرم درهایی بی کیفیت محسوب می شوند.

همچنین درب هایی با وزن 70 تا 90 کیلوگرم جزو درب هایی با کیفیت متوسط و درهایی با وزن بیش از 90 کیلوگرم درب هایی با آهنکشی با کیفیت هستند. برای چک کردن میزان آهنکشی درب و قسمت داخل آن می توانید به وسیله باز کردن قفل های درب از وجود ورق فولادی و استحکام آن اطمینان حاصل کنید.

در آخر نیز باید گفت تعویض درب قدیمی با درب جدید ضد سرقت برای هر خانه ای لازم است تا حداقل اطمینان را حاصل کند که سارقین نمی توانند به این راحتی وارد حریم شخصی هر خانه‌ای شوند. بنابراین اگر تصمیم به تعویض درب خود دارید، می توانید از سایت کرال در مناسب ترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *