مقالات

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار بستگی به متریال های مورد استفاده دارد و این که این درب ها توسط چه کشورهایی به تولید می رسد. این درب ها نسبت به درب های عادی و نرده های آکاردئونی مقاومت بیشتری داشته و با توجه به خصوصیاتی که دارد امنیت مجتمع را در برابر نفوذ بیگانگان افزایش می دهد. درب ضد سرقت از متریال هایی ساخته شده که در برابر هر گونه ضربه و فشار و برش و دستکاری و…  ایمن هستند.

این درب ها در برابر آتش و صدا و گرما و سرما عایق خوبی محسوب می شوند. قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار ممکن است متفاوت باشد و این بستگی به تعداد قفل های ضد سرقت به کار رفته در آن بستگی دارد.

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار نسبت به درب های چینی گران تر است چون امنیت بالاتری دارد.  برای انتخاب درب های ضد سرقت باید توجه کرد که برای چه مکانی قصد خرید داریم. مثلا اگر قصد خرید این درب ها را برای ویلا ها یا کارخانه ها یا ادارات داریم باید از درب های سنگین وزن و با مقاومت بسیار بالا استفاده کنیم.

ولی برای درب های آپارتمانی درب هایی که عایق صدا و گرما باشند و ایمن باشند مناسب است. درب هایی که دارای دو لایه فلزی هستند و بین این دو یک لایه عایق به کار رفته است برای آپارتمان ها مناسب اند چون امکان تخریب توسط بیگانگان امکان ندارد.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب های ضد سرقت توسط کشورهای مختلف انجام می شود و به کشور وارد می شود و یا متریال ها به کشور وارد شده و توسط تولید کنندگان داخلی تولید می شود. درب ها یا چینی هستند یا ایرانی و ترکی. قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار بیشتر است چون کیفیت بالاتری دارد.

این درب ها اطمینان خاطر را برای صاحبان ملک فراهم می کنند تا با خیالی آسوده ملک خود را ترک کنند. درب های ساخت کشور چین دارای کیفیت کمتری می باشند و تفاوت چندانی با درب های معمولی ندارند و از لایه های فلزی تشکیل شده اند و نمی توانند مقاومت زیادی در برابر اهرم کردن داشته باشند. درب ضد سرقت ترک کیفیت بالاتری دارند . از ابزارهایی با کیفیت برای ساخت آن استفاده کرده اند. برای آگاهی از قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار می توانید آنلاین نیز به قیمت ها دست یابید.

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار به دلیل کیفیت بالا بیشتر می باشد چون از ورقه های فولادی در ساخت آن استفاده شده است. از این رو بسیاری از خریدارانی که به دنبال امنیت بالا هستند این درب ها را انتخاب می کنند. نصب این درب ها نسبت به درب های چینی و ایرانی دشوار تر بوده و نیازمند حضور متخصص است.

درب های ترک دارای روکش هایی با چوب طبیعی می باشند که به صورت ام دی اف به بازار عرضه می شوند یا داری روکش های پی وی سی هستند. فروش درب ضد سرقت در این روزها که آمار سرقت افزایش یافته است، زیاد شده است. به طور معمول همه درب های ترک را درب هایی با کیفیت بالا می دانند.

درب ضد سرقت لمینت چیست ؟

درب ضد سرقت لمینت درب هایی هستند که دارای روکش هایی از لمینت می باشند و از طرح های برجسته و سی ان سی بر  روی آن استفاده می کنند. این ویژگی باعث شده این درب ها ظاهر زیبایی داشته باشند.

این درب ها به دلیل برجستگی هایی که دارند دارای ظاهر مدرن و لوکسی هستند و برای کسانی که به زیبایی درب ها اهمیت می دهند گزینه ی مناسبی می باشند. این درب ها دارای قفل های 13 زبانه هستند و مجهز به چشمی و قفل های دیجیتال و آلارم می باشند.

این درب ها به دلیل دارا بودن روکش های ضد خش برای خرید مناسب می باشند و برای ساخت آن ها می توان از رنگ های متنوع استفاده کرد. همان طور که می توان قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار را فهمید قیمت این درب ها را نیز می توان با تماس تلفنی و یا حضوری آگاهی یافت.

این نوع درب های ضد سرقت علاوه  بر جنبه ی امنیتی دارای ظاهر زیبا هستند که به چیدمان منزل جلوه می دهند. قیمت این درب ها با توجه به روکش هایی که استفاده می شود متفاوت است.

درب ضد سرقت سوپر لوکس چیست ؟

درب ضد سرقت سوپر لوکس از جمله درب های لاکچری و مدرن به شمار می آیند. این درب ها ممکن است از کشور ترکیه وارد شوند و دارای کیفیت بالایی هستند. ضخامت این درب ها بسیار مناسب بوده و حدود 1.5 میلی متر است. این درب ها دارای قفل های 13 زبانه هستند و قفل مرکزی را نیز در ساختار خود دارا می باشند. این درب ها علاوه بر مقاومت عالی دارای زیبایی ظاهری نیز می باشند. بسیاری از این درب ها از روکش های گردو تولید شده اند و از روکوب و تاج برای ساخت این درب ها استفاده می کنند.

قیمت درب ضد سرقت ترک در بازار را به صورت روزانه می توان از تولید کنندگان و وارد کنندگان پرسید. تنوع این درب ها بسیار بالاست و به زیبایی ساختمان می افزاید. انتخاب یک درب درست هم برای دکوراسیون و هم برای امنیت ضروری می باشد. می توان از رنگ هایی استفاده کرد که فضای خانه را بزرگ تر نشان می دهد.

سفارش درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت به شما کمک می کنند تا ایمنی منزل را فراهم کنید و با انتخاب درب هایی که مدرن هستند به چیدمان نیز کمک نمایید. این درب ها در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند و به بازار هدف عرضه می شوند تا بتوانند نیاز های مشتریان را برطرف کنند. درب ضد سرقت باید علاوه بر امنیت آرامش را برای ساکنین فراهم کند و عایق مناسبی در برابر انواع صداها و سرما و گرما باشند.

برای خرید هر محصولی از جمله درب ها باید اطلاعات کافی بدست آورد تا در زمان خرید بتوانید دربی مناسب با هدف تان خریداری کنید. شرکت آلتین یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان و فروشندگان درزمینه ی انواع درب های ضد سرقت می باشد و از بهترین و باکیفیت ترین متریال ها و قفل ها استفاده می کنند تا محصول نهایی مرغوبی را به مشتریان گرامی ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *