مقالات

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز

در این روزها اکثر تولیدکنندگان به فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز روی آورده اند . محصولات خود را اینترنتی به فروش می گذارند. درب ضد سرقت دربی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و بیگانگان به مجتمع و منازل و… ساخته شده است. این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که در برابر تخرب شدن و دستکاری و اهرم کردن و فشار وارد کردن و… ایمن هستند و به صاحبان ملک اطمینان خاطر می دهند تا با خیالی آسوده آنجا را ترک کنند.

با فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز کار برای خریداران آسان تر شده است. این درب ها از درب های عادی و معمولی و نرده های حفاظتی یا آکاردئونی امن تر و متسحکم تر هستند.

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز موجب شده بسیاری از کسانی که قصد خرید این درب ها را دارند به راحتی به سایت مراجعه کنند و از ویژگی انواع درب ها و قیمت ها آگاهی پیدا کنند. درب های ضد سرقت مطابق با استانداردها به تولید می رسند و از ورقه های فولادی و یا فلزی در ساخت آنها استفاده می کنند و از قفل های متعدد ضد سرقت که هر کدام ویژگی خاصی دارند استفاده می کنند.

برای خرید این درب ها باید اطلاعات کاملی به دست آورید تا به اندازه ی فروشندگان اطلاعات داشته باشید تا خرید درستی انجام دهید. فروش درب ضد سرقت در این روزها که آمار سرقت رو به فزونی است، افزایش یافته است.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت دارای ساختاری است که علاوه بر ایمن بودن در برابر نفوذ بیگانگان، عایق خوبی در برابر گرما و سرما و صدا و… هستند و آرامش و امنیت را برای ساکنین فراهم می کنند. فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز در این روزها بسیار رایج شده است و هر تولید کننده ای سایت مخصوصی برای این کار دارد.

استفاده از درب های ضد سرقت موجب کاهش سرقت شده است. انتخاب نوع درب ضد سرقت بسیار مهم است و بستگی به محل استفاده ی آن دارد. مثلا اگر قصد خرید درب ضد سرقت را برای ادارات و کارخانه ها و پارساژها و مکان های این چنینی دارید، باید درب هایی با مقاومت بیشتر را خریداری نمایید.

اما اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت برای منازل مسکونی هستید نیازی به خرید درب هایی با ورقه های فولادی ضخیم ندارید و باید درب هایی خریداری کنید که عایق رطوبت و حرارت و صوت و ضد اسید باشند. فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز موجب می شود نیازی نباشد فرد حضوری به فروشگاه ها و یا کارگاه های تولید برود.

درب های ضد سرقت می تواند دارای ساختاری از فولاد باشد و یا آهن و یا فلز و چوب می باشد. درب ضد سرقت چوبی دارای ترکیبی از فلز و چوب است و بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است. ظاهر این درب ها شبیه به درب های معمولی می باشد. در این درب ها از ورقه های فلزی برای مقاومت و از روکش چوبی برای زیبایی استفاده می کنند.

انوع درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز توسط بسیاری از فروشندگان انجام می شود. حجم بالایی از درب های ضد سرقت از کشورهای دیگر وارد می شوند برای مثال درب هایی که توسط چینی ها تولید می شود از ورقه های فلزی ساخته شده است. این درب ها کیفیت بسیار پایینی دارند و تقریبا شبیه به درب های معمولی هستند.

قیمت این درب ها از سایر درب های دیگر ارزان تر می باشد ولی نسبت به قیمتی که دارند دارای کیفیت کمتری هستند. درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار هستند که از ورقه های فولادی در ساختارشان استفاده شده است و دارای لایه های عایق هستند و از قفل های چند زبانه و تعداد بالا ساخته شده اند. برند این قفل ها ترک است و هرکدام دارای ویژگی خاصی هستند. این درب ها قیمت بیشتری دارند.

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز به دلیل تقاضای بالای این درب ها بسیاررایج شده است. این درب ها دارای ساختار محکمی در برابر شرایطی محیطی هستند.

برای افزایش کیفیت این درب ها از قفل های اصل ترکیه استفاده کرده اند و ضخامت ورق چهارچوب حدود 1.5 میلی متر می باشد. این خصوصیات درب ضد سرقت تمام فلز را به درب هایی ایمن تبدیل کرده است. تولید کنندگان ایرانی متریال های مورد نیاز را از کشورهای دیگر وارد می کنند و درب های ضد سرقت را در انواع مختلف می سازند که معمولا از کیفیت و قیمت خوبی برخوردارند.

این درب ها در انواع مختلف و رنگ های متنوع به تولید می رسند. این روزها به زیبایی درب ها هم توجه می کنند و از روکش های زیبا در ساخت آن ها استفاده می کنند.

سفارش درب های ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت تمام فلز بسیار رواج یافته و تولید کنندگان و فروشندگان از این شیوه در کنار فروش حضوری استفاده می کنند. درب های ضد سرقت از ورقه های فلزی محکم ساخته شده اند و مانع از نفوذ بیگانگان می شود. درب های باکیفیت از طریق چند نقطه به چهارچوب متصل می شود که این درب ها را منحصر به فرد کرده است.

در ساخت درب ضد سرقت از سنگ پشم نسوز استفاده می کنند تا مانع از حریق شود. این درب ها با استانداردهای بالا و مورد تایید ساخته می شوند. ساختار این درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که بعد از اینکه عمل نصب آن انجام شد از اهرم شدن آن ممانعت می کند. برای ساخت انواع مختلف درب های ضد سرقت از نوارهای لاستیکی استفاده می کنند و این نوارها کمک می کند تا گرد و غبار به داخل منزل نفوذ نکند.

برای زیبایی درب های ضد سرقت از روکش های چوب طبیعی و پی وی سی و لمینت استفاده می کنند. روکش های لمینت دارای برجستگی و طرح های خاصی است که زیبایی آن را دو چندان می کند و برای کسانی که به دکوراسیون اهمیت می دهند مناسب است.

این درب ها ضد خش می باشند و قیمت بیشتری نیز دارند. شرکت کرال در تولید کننده انواع درب ها با بهترین متریال است و سفارشات مشتریان گرامی را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به انجام می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *