مقالات

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته

در این مقاله می خواهیم در باره ی سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته توضیح بدهیم. به این دلیل که لازم است شما پیش از خرید درباره ی آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید خرید درست و مطابق نیازتان انجام دهید. درب های ضد سرقت به درب هایی می گویند که از ورود و نفوذ دزدان وسارقین به داخل جلوگیری می کنند و در برابر هر گونه اهرم کردن و دستکاری و تخریب ایمن می باشند.

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی دارای استحکام و دوام بالاتری می باشد. درب های معمولی در مقابل برش و فشار و دست کاری کردن قفل از امنیت پایینی برخواردار هستند. درب های ضد سرقت دارای استاندارهایی می باشند که نه تنها از درب های معمولی، بلکه از نرده های آکاردئونی و حفاظتی نیز امنیت بالاتری دارند. نحوه ی سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته را می توان از طریق سایت ها و فروشگاه های مختلف، یافت.

با نصب کردن این درب ها افراد می توانند با خاطری آسوده از منزل خارج شوند. در واقع با خرید درب برجسته افراد می توانند با صرف هزینه کم از نگرانی های خود کم کنند و سرقت از ساختمان ها کاهش یابد. برای هر مکانی باید درب هماهنگ با آن جا را خرید مثلا درب هایی که در ویلا ها و اداره ها و کارخانجات استفاده می شود باید مقاوم تر و با امنیت تر از درب هایی باشد که در منازل نصب می شود چون در ب ها دارای ساختارها ی متفاوتی است که از متریال های مختلف تولید شده است. سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته برای مکان های مختلف متفاوت است.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت به دلیل متریال ها ی مورد استفاده و ظاهری که دارد نسبت به درب های عادی دارای امنیت و استحکام بالاتری است. این درب ها دارای ورق هایی از جنس فولاد هستند و از قفل ها و لولا ها ی مرغوب  و درجه یک دراین درب ها استفاده می شود. قفل هایی که در این درب ها به کار می رود غیر قابل نفوذ هستند چون دارای قفل هایی هستند که تقویت شده اند.

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته بسته به این که از چه قفل هایی با چه امنیتی استفاده شده، متفاوت خواهد بود. هر کدام از قفل ها کارکرد های مختلفی دارد و از عناصر مهم این درب ها می باشد. ورق های فولادی که در تمام در تعبیه شده به امنیت چند برابر درب ضد سرقت برجسته افزوده است.

درب ها توسط کشورهای مختلف تولید می شود و درب های ترک دارای کیفیت بالایی نسبت به درب های ایرانی و چینی هستند چون از متریال های مرغوبی استفاده شده و قیمت بالاتری نیز دارند. اجزای تشکیل دهنده درب های ضد سرقت شامل این موادر می باشد:

  • ورقه فلزی و یراق آلات مانند قفل و درکوب و چشمی و دستگیره.
  • عایق گرما و سرما و رطوبت.
  • استفاده از ام دی اف برای روکش.
  • ضد آتش بودن این درب ها.

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته در فروشگاه های مختلف و به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. این درب ها دارای ضخامت بیشتری نسبت به درب های عادی می باشند. هرچه ضخامت بیشتر باشد به وزن درب ها افزوده می شود. درب ها به صورت برجسته و سوپر برجسته تولید می شوند و ضخامت آن ها از هشت میلی متر شروع می شود و تا بالاتر ادامه می یابد. برای آگاهی از سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته می توان برای گام اول ضخامت مورد نظر را تعیین کرد.

در روی درب ضد سرقت برجسته از روکش هایی از جنس چوب طبیعی و یا ام دی اف استفاده می شود. چوب به کار رفته می تواند از چوب راش و گردو و… باشد. خریداران می توانند درب ها را با طرح و رنگ های مختلف سفارش دهند. در واقع خریدار می تواند در صورت پرداخت قیمت بالاتر درب را به صورت سفارشی و شخصی سازی سفارش دهد و آیتم هایی که نیاز دارد مانند دزدگیر، چشمی، انواع قفل و… را خود انتخاب کند تا مطابق نظر او تولید شود.

قبل از سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته لازم است بدانید این درب ها مطابق با استانداردها تولید می شود. ولی برخی از افراد ترجیح می دهند این درب ها طبق نظر و سلیقه ی آن ها تولید شود، از همین رو می توانند ضخامت آن را خود تعیین کنند و بگویند از چه قفل هایی با چه کاربردهایی استفاده شود. لیست قیمت درب ضد سرقت نوسط سایت های مختلف منتشر می شود و این قیمت ها توسط وزن و ضخامت، جنس متریال و تعداد و کارکردهای مختلف تعیین می شود. هر چه ضخامت بیشتر باشد، ایمنی بیشتر و قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه کرد ؟

برای سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته باید به نکاتی توجه کرد تا خرید با کیفیتی انجام داد:

  • جنس چهارچوب: اگر به دنبال درب مرغوب هستید باید توجه کنید که فلز به کار رفته در این درب ها از آلیاژ با جنس مرغوب ساخته شده باشد و محل اتصال آن ها مناسب باشد.
  • ضخامت چهارچوب: بهتر است ضخامت یک و نیم یا بالاتر باشد.
  • جنس لولا: لولا بسیار مهم است چون درب ها بر روی لولا ها می چرخند و باید به نحوی باشنذ که بتوانند وزن درب را تحمل کنند در غیر این صورت اگر لولا ها نا مرغوب باشند بعد از گذشت مدت کوتاهی از ریگلاژی خارج می شوند. بهتر است از سه تا لولا و لولای بلبرینگ دار استفاده شود.
  • جنس لایه: جنس لایه باید هماهنگ با محل استفاده باشد مثلا ام دی اف زیبایی ظاهری دارد اما استحکام کمتری در برابر نور و خش دارد. لایه پی وی سی دارای استحکام بیشتر بوده و نسبت به ام دی اف زیبایی کمتری دارد.
  • باید توجه کرد که در ساخت درب ها از ورق های فولاد استفاده شده باشد برای اطمینان به فضای درونی دو طرف درب دقت نمایید.
  • دقت کنید که قفل ها و کلید ها از برند خوبی باشد مثلا برند کاله که محصول کشور ترکیه است با کیفیت می باشد. این برند به فراوانی در ایران یافت می شود.

شرکت کرال درب یکی از شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت انواع درب های ضد سرقت فعالیت می کند. در صورت تمایل به سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *