مقالات

سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc

سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc

بسیاری از شرکت ها و اداره ها سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc را می دهند تا از ساختمان خود محافظت کنند. درب هایی که ضد سرقت هستند از ورود و نفوذ بیگانگان و سارقین به منازل و محل مسکونی جلوگیری می کنند و موجب اطمینان خاطر صاحب ملک می شوند. درب هایی که به شکل ضد سرقت ساخته می شوند دارای مقاومت و امنیت بالایی هستند به نحوی که از درب های معمولی و حتی نرده های حفاظتی و آکاردئونی امنیت بیشتری دارند. درب ضد سرقت طبق استانداردهای جهانی توسط تولید کنندگان تولید می شود که قابیلت اطمینان این درب ها را افزایش داده است.

در ساخت درب معمولی این استانداردها رعایت نشده است به همین دلیل بسیاری از افراد که می خواهند از نفوذ دزدان به منازل جلوگیری کنند، سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc را می دهند تا از نگرانی های خود کم کنند و موجب اطمینان خاطر می شود. سفارش درب ها با توجه به مکانی که قرار است در آن نصب شود متفاوت است مثلا کسانی که در پی خرید این درب ها برای ویلا ها و کارخانه ها و ادارات هستند باید درب هایی را سفارش دهند که دارای مقاومت و امنیت بالاتری نسبت به درب های منازل باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد.

در این مقاله می خواهیم به سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc  بپردازیم و اطلاعاتی درمورد این درب ها بدهیم تا آگاهی شما را بالا ببریم تا برای خرید به این نکات مسلط باشید و اطلاعاتتان به اندازه ی فروشنده زیاد باشد. این اطلاعات موجب می شود هیچ فروشنده ای نتواند از نا آگاهی شما سو استفاده کند.

درب پی وی سی چیست ؟

درب ضد سرقت پی وی سی درب هایی هستند که به درب داخلی محسوب می شود و برای سرویس بهداشتی ها کاربرد دارند. در واقع باید برخی درب ها که در منازل استفاده می شود مانند درب دستشویی و حمام ضد آب باشند تا خراب نشوند و بر اثر رطوبت دچار آسیب نشوند. درب ضد آب به دربی گفته می شود که در برابر آب و رطوبت دچار پوسیدگی و آسیب دیدگی نمی شود و دارای طول عمر زیادی است. بسیاری از افراد برای حمام و سرویس بهداشتی خود سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc را می دهند. البته می توانند درب هایی را خریداری کرد که دارای روکش هایی از پی وی سی است که این ها هم کاربرد و خصوصیات خاصی دارند.

ضد آب بودن درب ضد سرقت pvc

درب ضد سرقت pvc خاصیت ضد آب دارد و دلیل این امر این است که در ساخت آن از ترکیبات شیمیایی خاصی استفاده شده است که می تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم بوده و دوام آورد. در واقع این درب ها دارای خاصیت ضد گرد و غباری بوده و ضد خش هستند و استحکام بالایی دارند. سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc  می تواند  در انواع مختلف و در رنگ های مختلف انجام شود. رال رنگ برای این درب ها شامل بیش از سی نمونه می باشد و انواع رنگ ها را می توان برای آن انتخاب نمود. این درب ها با توجه به فضای ساختمان و محل نصب طراحی و تولید می شوند.

البته می توان هر نوع درب ضد سرقت را از طریق پی وی سی ها پوشش داد. روکش های پی وی سی از طریق فشارو حرارت حاصل از وکیوم بر روی ام دی اف ها تعبیه می شوند. درب ضد سرقت پی وی سی شبیه دیگر درب هایی هستند که به شکل ضد سرقت تولید می شوند و همان ساختار را دارند و شکل داخلی این درب ها فلزی می باشد.

ویژگی درب های ضد سرقت پی وی سی چیست ؟

قبل از سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc لازم است اطلاعاتی درباره ی ساختار این درب ها داشته باشید. پی وی سی از دسته ی پلیمرها و کوپلیمرها است که همگی از خانواده ی وینیل هستند. این پلیمر ها در دو حالت منعطف و سخت تولید می شوند. به دلیل این که قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارند در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارند. در صنعت ساخت درب های ضد سرقت نیز از پی وی سی ها برای ایجاد روکش درب ها استفاده می کنند. پی وی سی دارای مقاومت زیادی است و ضخامتی نزدیک به 16 میلی متر دارد که علاوه بر درب ها، در ساخت کابینت و زیر سینکی نیز از آن استفاده می شود.

ویژگی درب ضد سرقت pvc

این نکته مهم است که بدانید آب از روی درب پی وی سی نفوذ نمی کند ولی اگر کلاف درب توسط پی وی سی پوشانده نشده باشد رطوبت به راحتی جذب می شود پس هنگام خرید درب ضد سرقت pvc به این نکته توجه کنید که کلاف هم از طریق پی وی سی پوشانده شوند.  این محصول در واقع یک نوع از پلاستیک است که با توجه به خصوصیاتی که دارد کاربرد فراوانی در ساخت درب ضد سرقت دارد. این روزها علاوه بر درب ها، برای پنجره ها و کف پوش ها و دیوار پوش ها نیز از این ماده استفاده می کنند.

این درب ها طوری طراحی شده اند که مانع از اهرم کردن می شود و دوام زیادی دارد. این نوع درب ها بیشتر در شهرهایی مانند شمال که هوا شرجی و مرطوب است استفاده می شود. نصب این درب ها باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود که تجریه زیادی دارند. سفارش ساخت درب ضد سرقت pvc بسیار زیاد است چون این درب ها بسیار ارزان قیمت می باشند و دلیل آن استفاده از متریال های ارزان می باشد.

درب ضد سرقت کرال در

شرکت کرال درب یکی از تولید کننده های معروف و شناخته شده در ایران می باشد که انواع درب های ضد سرقت و ضد آب و ضد حریق را تولید می کند. این شرکت سعی می کند با استفاده از متریال های باکیفیت درب ها را با قیمت مناسب و مرغوب تولید می کنند. درب هایی که توسط این شرکت تولید می شود از قفل های چهارده زبانه ضد سرقت شرکت کاله تولید شده و ساختار درونی آن از فوم پلی ارتان می باشد.

این  درب ها شبیه به دیگر درب های ضد سرقت بوده ولی به گونه ای تولید شده اند که ایمنی بیشتر داشته و از نظر ظاهری زیبا تر می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *