مقالات

خرید درب ضد سرقت لوکس اصل

خرید درب ضد سرقت لوکس اصل

اگر قصد خرید درب ضد سرقت لوکس اصل دارید قطعا این مقاله به دردتان میخورد. معمولا افرادی که واحد تجاری یا واحد مسکونی پر اهمیتی دارند از درب های ضد سرقت استفاده میکنند. اما لازم است بدانید که درب های ضد سرقت دارای درجات کیفی متفاوتی هستند و باید در حین خرید دقت کافی داشته باشید. ما در این مقاله به شما دوستان عزیز کمک میکنیم تا به راحتی درب های ضد سرقت با کیفیت را تشخیص دهید تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید درب ضد سرقت لوکس اصل کنید. پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما همراه باشید.

چند نوع درب ضد سرقت داریم؟

در بازار ایران دو نوع درب ضد سرقت موجود است. یکی درب ضد سرقت چینی و دیگری درب ضد سرقت ترک. درب های ضد سرقت چینی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و میتوان گفت با درب های معمولی هیچ تفاوتی ندارند. ولی به دلیل قیمت پایین برخی افراد به اشتباه این درب ها را خریداری میکنند. اما درب های ضد سرقت ترک دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که آن ها را از دیگر درب ها متمایز کرده است. ما در این مقاله به توضیح و بررسی درب های ضد سرقت ترک میپردازیم تا بتوانید خیلی راحت برای خرید درب ضد سرقت لوکس اصل اقدام نمایید.

ویژگی های درب ضد سرقت ترک اصل

از درب ضد سرقت ترک اصل معمولا برای اماکن خصوصی و مهم استفاده میشود. این درب ها به دلیل کیفیت بالا، بهترین گزینه خرید هستند و افرادی که کیفیت برایشان بسیار مهم است ابن درب ها را خریداری میکنند‌. میتوان از ویژگی های این درب ها به:

  1. ایمنی بسیار بالای درب های ضد سرقت ترک در مقابل دزدی و حوادث مختلف
  2. نصب آسان و کاربردی
  3. ظاهری بسیار زیبا و شیک
  4. چهارچوبی کاملا محکم و استاندارد، اشاره کرد.

لولای درب ضد سرقت ترک اصل

در حین خرید درب ضد سرقت لوکس اصل لولای آن را حتما چک کنید. چرا که لولای درب ضد سرقت ترک اصل دارای ۴ لولا و قابلیت رگلاژ است. لولای این درب ها به نسبت درب ضد سرقت چینی و درب های معمولی ایرانی خیلی قطور تر و با کیفیت تر و بااستحکام هستند.

قفل درب ضد سرقت ترک اصل

 یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک وجود یک چشمی و قفل شب بند است که جز محاسن این درب ها محسوب میشود. همچنین قفل های این درب ها دارای ۸ زبانه ثابت و متحرک است که همزمان با چرخاندن کلید در دو جهت مختلف وارد چهارچوب درب میشوند. این درب ها دارای ۸ کلید اصلی کامپیوتری و ۳ کلید کارگری هستند. از این رو در حین ساخت و ساز میتوان به جای کلید های اصلی از کلید های کارگری استفاده کرد.

عایق بندی درب ضد سرقت ترک

جالب است بدانید که درب ضد سرقت ترک دارای عایق رطوبت، صدا و حرارت هستند. همچنین این درب ها در برابر برش و فشار مقاوم هستند. همچنین اسکلت بندی این درب ها دو لایه و از جنس فلز نورد سرد است که ضخامتی معادل ۱.۵میلی متر دارد که بین آن ها لایه پلی اورتان تزریق کرده اند که همین امر در هنگام آتش سوزی مستحکم بوده و آسیب نمیبیند.

قیمت درب ضد سرقت سوپر لوکس

قیمت این درب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون نوع و جنس به کار برده شده در درب های ضد سرقت، جنس روکشی که برای این درب ها استفاده شده، کنده کاری ها، کیفیت یراق آلات و غیره روی قیمت نهایی این درب ها تاثیر گذار هستند. اما از آنجایی که این درب ها از ترکیه وارد میشوند عوامل مختلفی چون نوسان ارز، تورم و غیره نیز میتواند تاثیر مستقیمی بر قیمت آن ها داشته باشد.

فروش درب ضد سرقت

اگر قصد خرید درب ضد سرقت لوکس اصل را دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه کنید‌. اما تومه داشته باشید بهتر است به وارد کننده های اصلی درب های ضد سرقت مراجعه کنید تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید‌. همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید به فروشگاه اینترنتی فروش درب ضد سرقت نیز مراجعه کنید و اقدام به خرید درب ضد سرقت لوکس اصل نمایید.

ویژگی درب ضد سرقت سوپر لوکس

اما به عنوان یک جمع بندی کلی لازم است در حین خرید درب ضد سرقت لوکس اصل به نکات زیر توجه کنید:

  1. یک درب ضد سرقت اصل از متریال با کیفیت و درجه یک ساخته شده است.
  2. چهار چوب و رویه درب از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  3. ابعاد چهار چوب و درب کاملا استاندارد هستند.
  4. در ساخت درب های ضد سرقت اصل از ۴تا لولا استفاده شده است.
  5. این درب ها از دو رویه ساخته شده اند که در میان این دولایه از یک لایه فلز سرتاسری استفاده شده است.
  6. در ساخت درب های ضد سرقت ترک از یراق آلات با کیفیت ترک استفاده شده است.
  7. این درب ها دارای قفل شب بند و روز بند هستند.
  8. این درب های دارای یک چشمی کاملا مناسب هستند.
  9. درب های ضد سرقت ترک اصل دارای دو قفل جداگانه هستند.
  10. این درب ها دارای کلید های کامپیوتری و کلید کارگری هستند.
  11. روکش استفاده شده در این درب ها از MDF و  PVC یا همان چوب طبیعی است.
  12. این دسته از درب ها عایق حرارت، صدا و گرما و سرما هستند.
  13. جالب است بدانید که درب های ضد سرقت اصل در برابر آتش سوزی، زلزله و غیره کاملا مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *