مقالات

خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت

خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت

در ادامه مطلب با ما همراه باشید. اگر مایل هستید می توانید در همین ابتدای کار برای خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت از شرکت کرال درب اقدام کنید.

اگر قصد دارید برای منزل یا آپارتمان محل کارتان درب ضد سرقتی تهیه کنید که علاوه بر جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار باشد اما نمی دانید که بین درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت چوبی کدام یک را انتخاب کنید و یا این که فقط می خواهید دانش خود را در زمینه نحوه ساخت و تنوع درب ضد سرقت بالا ببرید، صفحه مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. ما در این مقاله به بررسی انواع درب های ضد سرقت می پردازیم و در نهایت شما را با شرکتی آشنا می کنیم که می تواند به شما بهترین خدمات را چه به صورت آنلاین و غیر حضوری و چه به صورت حضوری به شما ارائه دهد.

درب ضد سرقت چیست؟

کاربرد اصلی درب های ضد سرقت همانطور که گفته شد برای جلوگیری از ورود سارقین است، اما در این میان نمی توان از نقش زیبایی شناختی که این درب ها به آپارتمانتان می دهد، چشم پوشی کرد. درب ضد سرقت با بهره گیری از قفل های مختلف به صورت همزمان، چارچوب درب فولادی و سیستم های هوشمند موجب می شود که سارقان از هیچ طریقی نتوانند این درب ها را باز کنند. در ساخت درب های ضد سرقت از تکنولوژی های روز دنیا برای افزودن به مقاومت آن ها استفاده می شود.

درب های ضد سرقت عمدتا دارای ویژگی های هستند که خرید آن ها را به امری ضروری تبدیل می کند، این ویژگی ها عبارت اند از: ضد رطوبت بودن، ضد خش بودن، ضد حرارت بودن، ضد دیمل بودن، مقاومت بسیار بالا و … برای خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت از شرکت کرال درب به صورت غیر حضوری، باید به وب سایت کرال درب مراجعه کنید.

تفاوت درب ضد سرقت فلزی و چوبی

برای آن که به علم خود برای خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت بیفزایید باید ابتدا تفاوت های آن را به درب های چوبی بدانید. درب های ضد سرقت چوبی دارای مقاوت خوبی هستند، اما در شرایط نا مساعد جوی و یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید نمی توانند آن طور که باید مقاومت کنند و رنگ روی آن ها به مرور از بین می رود. از آن جهت برای محیط هایی که در شرایط بالا هستند، خرید درب ضد سرقت تمام فلزی گزینه مناسب تری به نظر می آید اما باید در نظر داشت که اگر رنگی که روی درب پاشیده می شود مقاومت خوبی نداشته باشد، دیگر تفاوتی با درب ضد سرقت چوبی ندارد. درب های فلزی موجود در بازار ایران شامل دو دسته هستند:

درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی. درب های ضد سرقت چینی همانطور که احتمالا حدس می زنید قیمت پایین تری دارند و به همین دلیل از کیفیت پایین تری نسبت به درب های تولید داخل دارند. در درب های ساخت چین از رنگ دکورال استفاده می شود که به شکل کاغذ دیواری روی درب، در کوره چسبانده می شوند، درنتیجه در مقابل نور مستقیم خورشید به راحتی پوسیده می شوند. اما در درب های ساخت داخل از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود که برای استفاده در محیط های پر باران و آفتابی بسیار مناسب هستند و بنابراین می توان به آن ها لقب بهترین داد. حالا که با تفاوت درب ضد سرقت چوبی و فلزی آشنا شدید می توانید برای خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت از شرکت کرال اقدام کنید.

درب ضد سرقت فلزی

فعلا برای رسیدن به موضوع اصلی مقاله یعنی (خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت) کمی زود است. بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراهی کنید. حالا که مشخص شد برای محل زندگی شما بهترین درب ممکن، درب ضد سرقت تمام فلزی ساخت ایران است، باید نکاتی را درباره این درب ها عنوان کنیم.

درب های ضد سرقت فلزی همان درب های چوبی هستند با این تفاوت که روی آن ها لایه ای از فولاد با قطر یک و نیم میلی متر قرار گرفته که مقاومت آن ها را بسیار بالاتر می برد. درب های ضد سرقت را می توان به صورتی تولید کرد که طرفی که در معرض نور خورشید نیست از جنس چوب باشد و زیبایی بیشتری به نمای داخلی ساختمانتان بدهد.

برای این نوع درب ها می توان چاچوبی از جنس استیل ضدزنگ هم سفارش داد البته ناگفته نماند، می توان حتی رویه خود درب ضد سرقت را هم از جنس استیل سفارشی سازی کرد. شرکت کرال این امکان را فراهم کرده که اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت دارید بتوانید به صورت غیرحضوری و آنلاین نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. درب های ضد سرقت فلزی دارای ویژگی های دیگری هم هستند که در پایین چند نمونه از آن ها آورده شده است.

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی
  • فولاد نورد سرد جنس رویه این درب ها را تشکیل می دهد.
  • درب های ضد سرقت فلزی در مقابل حرارت و حریق مقاومتی عالی از خود نشان می دهند.
  • از دیگر ویژگی های این درب ها می توان به عایق صدا و حرارت بودن آن ها هم اشاره کرد.
  • قطر ورق فولادی این نوع درب ها که در رویه درب از آن استفاده می شود 8 میلی متر می باشد.
  • تمامی درب های ضد سرقت فلزی دارای 4 لولا در داخلشان هستند که هر کدام از این لولا ها با تعداد نقاط اتصال پنج تایی به درب متصل هستند.

سخن آخر

تا اینجا با مواردی آشنا شدید که شما را در خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت، راهنمایی می کردند. اما حالا می خواهیم به شما شرکتی را معرفی کنیم که سابقه ای چندین ساله در زمینه واردات و عرضه انواع درب های ضد سرقت ایرانی و خارجی دارد.

این شرکت با سابقه و درستکار، کرال درب نام دارد، این شرکت برای رفاه حال بیشتر مشتریانش وب سایتی را فراهم کرده که شما مشتریان عزیز بتوانید در آن جا به مقایسه کیفیت و قیمت انواع درب ضد سرقت فلزی و چوبی بپردازید و در نهایت اگر مایل بودید ثبت سفارش کنید. پس همین حالا دست بکار شوید و با مراجعه به وب سایت کرال درب، درب ضد سرقت مورد نظر خودتان را پیدا کرده و ثبت سفارش کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید خرید درب ضد سرقت تمام فلز با کیفیت را دارید حتما در وب سایت شرکت کرال درب آن را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *