مقالات

بهترین درب ضد سرقت CNC

بهترین درب ضد سرقت CNC

درب های ضد سرقت دارای انواع طرح ها و مدل های مختلف هستند. یکی از انواع این درب های امنیتی که طرفداران زیادی دارد، بهترین درب ضد سرقت CNC است. در این بخش به ویژگی این درب ها و مزایای استفاده از درب های ضد سرقت در ساختمان ها خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت یک درب امنیتی است که برای تامین ایمنی و آسایش ساختمان و اهالی آن به کار می رود. این درب ها در دو نوع چوبی و فلزی تولید می شوند. اما درب های چوبی به دلیل تنوع در طرح و رنگ، طرفداران بیشتری دارند. درب های ضد سرقت دارای انوع مختلفی همچون درب های ضد سرقت سی ان سی، درب های ضد سرقت روکش پی وی سی، درب های ضد سرقت برجسته و سوپربرجسته و … هستند. تمامی این درب ها ماهیت یکسانی دارند اما در طراحی و اجرای آن ها تفاوت های جزئی مشاهده می شود.

درب ضد سرقت CNC چیست؟

بهترین درب ضد سرقت CNC با استفاده از دستگاه های سی ان سی برش داده می شوند. این دستگاه ها برش های بسیار زیبا و ظریفی روی درب ها ایجاد می کنند. درب های CNC از جمله درب های ضد سرقت ارزان قیمت هستند. زیرا در آن ها از متریال کمتری استفاده شده و دارای برجستگی کمتری نسبت به سایر درب های ضد سرقت همچون درب های برجسته هستند. همچنین در مدت زمان کوتاه تری تولید می شوند. از این رو این درب ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و از جمله درب های ضد سرقت پرفروش به شمار می روند.

درب های ضد سرقت به منظور جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان به کار می روند. البته این درب ها موانع بسیار مقاوم و خوبی هستند اما صد در صد مانع ورود این افراد نمی شوند، بلکه امکان ورود را به حداقل ممکن می رسانند. در داخل درب های ضد سرقت از ورق های فلزی استفاده می شود. این ورق ها تاثیر زیادی در مقاومت درب دارند. هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به وزن آن توجه کنید. متاسفانه برخی از فروشندگان، درب های چوبی معمولی را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می رسانند. دربی که فاقد لایه فلزی باشد، عملا کاربرد خود را از دست می دهد و به یک درب معمولی تبدیل می شود.

اجزای درب ضد سرقت CNC

از دیگر اجزای مهم درب های ضد سرقت می توان به قفل آن ها اشاره کرد. در این درب ها از انوع قفل های کلیدی، اثر انگشتی، کارتی و … استفاده می شود. این قفل ها اغلب دارای حداقل 8 زبانه هستند. هرچه تعداد زبانه ها بیشتر باشد، میزان مقاومت درب بالاتر می رود. هر درب ضد سرقت از اجزای متنوعی تشکیل می شود. درب ضد سرقت CNC نیز مانند اغلب درب های ضد سرقت از پیم پشت لولا، قفل شب بند، روز بند و دور فلز تشکیل شده است. دور فلز این امکان را به شما می دهد تا رویه سی ان سی این درب ها را در صورت نیاز تعویض کنید. همچنین می توانید تعداد پیم های پشت لولا را جهت امنیت بیشتر افزایش دهید.

لازم به ذکر است که درب های ضد سرقت علاوه بر تامین امنیت ساختمان، از ورود هوای گرم و سرد به داخل ساختمان جلوگیری کرده و در فصول مختلف سال مانع از هدر رفت انرژی می شوند. همچنین این درب ها موانع خوبی برای گرد و غبار و صداهای مزاحم هستند.

خرید بهترین درب ضد سرقت CNC از کرال در

نتیجه می گیریم که انواع درب های ضد سرقت از مزایای زیادی برخوردار هستند. اگرچه قیمت این درب ها بالاتر از درب های معمولی است، اما فواید استفاده از آن ها نیز بسیار بیشتر از سایر درب ها می باشد. از این درب ها در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و … استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود و نوع محیط، مناسب ترین درب ضد سرقت را انتخاب کنید.

برای خرید بهترین درب ضد سرقت CNC و یا سایر درب های ضد سرقت موجود در سایت کرال در، به صفحه اصلی مراجعه کنید. این شرکت تولیدکننده انواع درب های ضد سرقت، ضد حریق، پرسی و … ترک است و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *