مقالات

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc توسط تولید کنندگان تولید می شود و به بازار هدف عرضه می شود. درب های ضد سرقت برای بالا بردن امنیت مجتمع مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها با ساختارهای منحصر به فردی تولید می شوند تا از منازل و ساختمان ها در برابر فشار و ضربه و اسید و اهرم کردن و… مراقبت کنند.

فروش درب ضد سرقت به افراد کمک می کند تا امنیت ساختمان خود را بالا برده و با اطمینان خاطر آن را ترک کنند. این روزها آمار سرقت بسیار چشمگیر شده است، از همین رو انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc تولید شده است تا دزدی ها کم تر شود.

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc بسیار مقاوم تر از درب های عادی است و حتی از نرده های محافظتی و آکاردئونی نیز بهتر می باشد و از ساختار با دوام تری تشکیل شده است.

برای خرید درب های ضد سرقت بهتر است اطلاعات خود را پیش از خرید بالا ببرید تا خرید درستی انجام دهید و به اندازه ی فروشنده از قیمت ها و جنس و انواع درب ها آگاهی داشته باشید. خرید درب ها بستگی به مکان مورد استفاده دارد برای مثال برای منازل به خصوص آپارتمانی بهتر است  از درب هایی که از لایه های عایق در آن استفاده کرده اند استفاده شود تا عایق صدا و گرما و سرما و حرارت باشد و برای ادارات و فروشگاه ها و کارخانجات و… از درب های سنگین و مقاومت زیاد که دارای قفل های ضد سرقت زیاد هستند استفاده کرد.

درب ضد سرقت چیست ؟

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc  با هدف ایجاد امنیت و کاهش آمار دزدی به بازار روانه می شود تا نیازهای مخاطبان را برطرف کند. درب های ضد سرقت به واسطه ی استفاده از مواد اولیه ی خاص که شامل قفل ها و لولا و چهارچوب و… است، کمک می کند تا ایمنی برقرار شود. این درب ها در برابر دستکاری و برش امنیت داشته و در برابر آتش و صدا و نور عایق مناسبی می باشند.

درب هایی که دارای لایه فلزی بوده و از لایه عایق نیز استفاده شده، برای منازل مناسب می باشد. این درب ها توسط کشورهای مختلف تولید می شود و وارد کشور می شود. این روزها تولید کنندگان داخلی متریال های مورد نیاز را وارد می کنند و انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc را تولید می کنند. درب ها بسته به متریال ها با کیفیت های متفاوت تولید می شود.

درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت و امنیت بسیار کمی بوده و شبیه درب های عادی هستند و به همین دلیل قیمت کمتری دارند. این درب ها مقاومت بالایی ندارند. درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین انواع درب های ضد سرقت است که دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد و از قفل هایی با کیفیت درجه یک تولید شده است.

این درب ها قیمت بیشتری دارند و طول عمر آن ها بسیار زیاد است. درب هایی که در داخل تولید می شود نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است ولی تا حد زیادی به این بستگی دارد که تولید کننده از چه مواد اولیه ای استفاده کرده است. این روزها انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc  در داخل ایران تولید می شود.

درب ضد سرقت روکش pvc  چیست ؟

درب ضد سرقت روکش pvc در مدل های متنوعی ساخته می شود. با پیشرفت همه روزه در صنعت ساخت درب ها، روکش های مختلفی همه روزه وارد بازار می شود. درب هایی با روکش پی وی سی از نظر رنگ و رویه تنوع بالایی دارد. انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc  دارای بیش از سی نمونه مختلف می باشند و خریداران آن را متناسب با دکوراسیون و چیدمان منزل خریداری می کنند.

می توان از این روکش ها روی انواع درب های ضد سرقت استفاده کرد و این کار را با اعمال فشار و حرارت ناشی از وکیوم انجام می دهند. این درب ها ساختار مشابهی با دیگر درب ها دارند. پی وی سی یک ماده شیمیایی می باشد که از خانواده کوپلیمر و پلیمر هستند. این نوع پلیمر ها به دو صورت تولید می شوند که شامل  سخت و منعطف هستند.

انواع مدل های درب ضد سرقت روکش pvc به وفور تولید می شوند چون ماده ی اولیه آن ها ارزان است و در همه ی صنایع از این مواد استفاده می کنند. از پی وی سی به عنوان روکش در درب های چوبی نیز استفاده می کنند. این درب ها مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارند  به همین دلیل در مناطق مرطوب و شرجی زیاد کاربرد دارند.

از پی وی سی برای ساختن کابینت ها و سینک آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می کنند. اگر کلاف درب ها با پی وی سی پوشش داده نشده باشد رطوبت از آن نفوذ نخواهد کرد در غیر این صورت قابل نفود می شود. در نتیجه در زمان خرید توجه کنید که کلاف با پی وی سی پوشش داده شده باشد.

مزیت استفاده از درب ضد سرقت با روکش پی وی سی

از مهم ترین مزیت این درب ها این است که پی وی سی به راحتی قابل دسترس است و قیمت آن ارزان است به همین دلیل در صنعت کاربرد زیادی دارد. در حالیکه متریال های دیگر مانند چوب طبیعی گران قیمت هستند. نصب این درب ها آسان است و در زمان کوتاهی قابل انجام می باشد. این درب ها قابل شست و شو هستند و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند. یکی از بهترین مزیت های این درب ها ضد خش بودن آن ها است. انواع مدل های درب های ضد سرقت روکش pvc در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

یکی از راحت ترین و ارزان ترین راه های ایجاد امنیت در ساختمان ها خرید و نصب  درب های ضد سرقت است. درب ها یا وارداتی هستند و یا در داخل تولید می شوند. برای خرید درب ها باید در باره درب مورد نظر بررسی کرد تا انتخاب بهتری انجام داد. اگر خریدار می خواهد دربی را انتخاب کند که به منزل زیبایی بیشتری بدهد می تواند آن را سفارش دهد تا به شکل اختصاصی بسازند.

شرکت کرال درب یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت است که از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند و درب های با کیفیت را در زمان کوتاه و قیمت مناسب به مشتریان مخترم تحویل می دهد. برای سفارش و خرید درب های ضد سرقت با ما تماس بگیرید. ن این درب ها آسان است و با زمان اندکی می توان آن را نصب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *