درب ضد سرقت یک درب امنیتی است که مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان می شود. این نوع درب به دلیل مقاومت بالایی که دارد، ایمنی ساختمان را افزایش داده و در مقابل هر گونه دستکاری و فشارهای خارجی مقاوم است. البته نمی توان اطمینان داد که این درب ها صد در صد مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان می شود، اما امکان ورود آن ها را بسیار پایین آورده و تقریبا به صفر می رسانند. علاوه بر این، درب های ضد سرقت ویژگی های دیگری نیز دارند که در ادامه به توضیح در مورد هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

انواع قفل های ضد سرقت

هر درب ضد سرقت علاوه بر این که در مقابل فشارهای خارجی مقاوم بوده و به سختی قابل نفوذ می باشد، عایق حرارت و صوت بوده و نیز مانع از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان می شود. از این رو دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و سرد سال به راحتی قابل تنظیم است و هوای خارج به داخل نفوذ نمی کند. همچنین ساکنین ساختمان از سر و صداهای بیرون کاملا در امان هستند و آرامش آن ها حفظ می شود.

یکی از مهمترین اجزای درب های ضد سرقت، قفل ها هستند. بهتر است برای درب ساختمان خود از قفل های ضد سرقت با کیفیت استفاده کنید. قفل های بی کیفیت، امنیت ساختمان را به خطر می اندازند. برای مثال قفل های ضد سرقت شرکت کاله ترکیه، یکی از بهترین قفل های موجود در بازار هستند که تمامی استانداردهای لازم در طراحی آن رعایت شده است. تعداد زبانه قفل های ضد سرقت متفاوت است و در اغلب درب ها حداقل از 8 زبانه استفاده شده است. هرچه تعداد زبانه ها بیشتر باشد، ایمنی نیز بالاتر می رود. قفل های متنوعی در بازار موجود هستند که از این بین می توان به قفل های دیجیتالی، اثر انگشتی، کارتی و … اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر یک از این قفل ها بر روی درب ساختمان استفاده کنید.

لولاهای درب ضد سرقت

لولاهای استفاده شده در این درب ها قابل رویت نبوده و کاملا داخل چهارچوب قرار می گیرند. در دسترس نبودن لولاها نیز یکی از مزایای این درب ها نسبت به درب های معمولی است. زیرا سارقان نمی توانند به راحتی لولاها را باز کرده و به داخل ساختمان نفوذ کنند. نصب این در ضد سرقت توسط افراد متخصص انجام می شود و هنگام نصب لولاها باید کاملا داخل چهارچوب قرار گیرند.

درب های ضد سرقت اغلب در دسته بندی درب های لوکس قرار می گیرند. زیرا این در ضد سرقت تجهیزات زیادی داشته و از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا می باشند. این درب ها در دو نوع چوبی و فلزی در بازار موجود هستند اما نوع چوبی آن ها طرفداران بیشتری دارد. برای ساخت این درب های چوبی از ورقه های فلزی در لایه داخلی درب استفاده می شود تا ایمنی آن تامین شود و یک لایه چوبی ام دی اف با ضخامت های مختلف دو طرف در را می پوشاند. برای پوشش این لایه نیز از چوب هایی همچون چوب درخت گردو، راش و … استفاده می شود.

ابعاد درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت ابعاد در ابعاد استاندارد تولید می شوند و در انواع تک لنگه، دو لنگه و یک و نیم لنگه موجود می باشند. اما شما می توانید درب مورد نظر خود را با اندازه و طرح دلخواه سفارش داده و تجهیزات مورد نیاز خود را بر روی آن نصب کنید. در اصل این درها به راحتی قابلیت شخصی سازی برای هر فرد دارند. در بسیاری از لابی ها نیز از این نوع درب استفاده می شود. درب های ضد سرقت در لابی ها اغلب از نوع درب های لوکس هستند. در درب های لابی به طور معمول از ترکیبی از شیشه های تزئینی نیز برای زیبایی بیشتر استفاده می شود.

انواع درب‌ ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت شامل انواع مختلف از قبیل درب ضد سرقت لوکس، درب های ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت CNC و … بوده و با توجه به متریال و تجهیزات مورد استفاده و نیز کشور سازنده، قیمت این درب ها تعیین می شود. اگرچه این درب ها از درب های معمولی قیمت بالاتری دارند اما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، درب مناسبی انتخاب و خریداری کنید.

با مراجعه به صفحه اصلی می توانید انواع درب های ضد سرقت موجود در شرکت آلتین درب را به همراه قیمت مشاهده کرده و با سایر درب ها مقایسه کنید. در ساخت این درب ها از بهترین متریال و بهترین قفل های موجود در بازار استفاده شده است.

نمایش 1–18 از 112 نتیجه

نمایش 9 24 36